Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XCV)

 Iarna… înainte de plecare…

2013-02-10 17.40.03

 

2013-02-10 17.42.37

2013-02-11 07.16.22

“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Să aveţi o minunată zi de miercuri!

 



45 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XCV)”

  1. Ooo da s-a instalat nu gluma! Dragul de om de zapada…:))
    Nimeni nu-i tine companie?

    Apreciază

    1. # A venit furioasă, dar acum iar şi-a mai înmuiat colţii de gheaţă. Iar omul de zăpadă…ai văzut ce companie avea: sticlele de bere! 😀 Glumeţi cei care au făcut omul.
      O noapte frumoasă, dragă Geanina! 🙂

      Apreciază

  2. vrea sa ne arate cat de frumoasa poate fi! 🙂

    Apreciază

    1. # Şi-a fost atât de frumoasă în ultimele zile, după aşa ninsoare bogată!
      O noapte frumoasă, dragă Pandhora! 🙂

      Apreciază

  3. Alex, inainte de a-mi alege un subiect de vară, gândisem să pun un colaj de poze făcute pe zăpadă zilele trecute şi exact acelaşi titlu am vrut să pun şi eu: Iarna, inainte de plecare! Ai surprin imagini frumoase, aşa cum îi stă bine unei ierni care se respectă.

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, doamna Aurora! Gând la gând cu bucurie! Mi-a plăcut postarea dumneavoastră, cu bunătăţi…estivale. Asta ca să ne fie şi mai dor de zilele călduroase. 🙂
      Vă doresc o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Lumea lui Alexandru e albastră?
    Să ai o noapte liniştită.

    Apreciază

    1. # Da, da! La ora când am făcut pozele, era deja spre amurg. Mi-a plăcut culoarea pe care a „ales-o” aparatul.
      Numai bine şi noapte bună! 🙂

      Apreciază

  5. s-a mai intors odata bine, sa o tinem minte pana la anul 🙂
    Superbe fotografiile tale, Alex draga! Simpatica si fotografia cu omul de zapada :))
    happy WW!

    Apreciază

    1. # Aşa cred şi eu, că a vrut să ne mai ofere o „porţie” de iarnă autentică. la vară, pe căldura mare, ne vom aminti cu dor de… răcoarea iernii! 🙂
      O noapte frumoasă, dragă Carmen şi … Happy WW! 🙂

      Apreciază

  6. Da,e iarnă,iarnă 😦 !
    Fotografiile sunt minunate,dar se simte frigul !!!
    O noapte liniștită și plăcută să ai Alex :)!

    Apreciază

    1. # Iar azi a fost frig de-a binelea. Deci nu se lasa dusa prea usor, coana iarna!
      Multumesc frumos si o zi cat mai buna! 🙂

      Apreciază

  7. o,da…nu vrea sa plece !…frumos s-a gatit !..
    …omul de zapada nu are inca nasul rosu !? :)…
    …multumesc pentru auditie!..

    Apreciază

    1. # Si eu multumesc pentru vizita! Ma bucur ca ti-a placut pe aici.
      Iti doresc o zi cat mai buna! 🙂

      Apreciază

  8. Să plece? Ce mai așteaptă?…Doar de bietul om de zăpadă mi se face milă…

    Apreciază

    1. # Stii bine cum face, pleaca doar cand vrea ea si uneori revine pana ne exaspereaza! 🙂
      O zi buna, Emilia! 🙂

      Apreciază

  9. Frumoasa iarna, chiar si asa pe final… dar ne ajungeeeeee 😆

    Apreciază

    1. # Cred ca de iarna si de frig ne saturam cel mai repede. Dar las` ca vine primavara cea vesela!
      O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  10. 🙂
    – prima impresie: superbe imagini din parc;
    – uuups, cam murdar mosul, contrasteaza cu albul de dinainte…
    – a treia: uuups, te felicit, ai baut o bere rece intr-o companie linistita! 🙂
    – ultima: ce te eschivezi, dom`le? se uita nevasta la poze si dai vina pe altii pentru sticle? :)))

    scuze daca gluma nu e potrivita! buna dimineata!

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Macar de-as fi petrecut cu el, dar am gasit sticlele goale. Cred ca fusese cineva mai „vrednic” inaintea mea!
      O zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  11. Minunată împletire între frumusețea de basm a iernii filigranate și interpretarea de excepție a inegalabilei Enya. Mulțumesc pentru o clipă absolut încântătoare. Acum, da, să vină primăvara!!! Să ai o zi cu bucurii! 🙂

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, dragă Mirela! Mă bucur că ţi-a plăcut postarea. Şi, da! Să vină primăvara, cu a sa „simfonie” de muzică, parfum, frumuseţe şi veselie!
      Şi eu îţi doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  12. Inainte de plecare…
    Greu se da dusa! 🙂

    Apreciază

    1. # Parcă ne-ar spune: ” ce atâta grabă pe voi”? 🙂 Chiar aşa!

      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  13. Nu prea dă semne că vrea să plece. 🙂 Hihihiihi. Frumoase fotografii! Să ai o zi frumoasă!

    Apreciază

    1. # Asta cam aşa e. Ieri părea că se înseninează şi a fost şi cald afară. Azi este iar frig şi urât afară. Asta e, aşteptăm primăvara!
      O zi frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  14. Cred ca s-a îndragostit iarna de voi! 🙂
    Frumoase portrete i-ai facut!

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Chiar aşa, nu mai poate de dragul nostru şi nu se lasă!
      Mă bucur că ţi-au plăcut pozele.
      Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  15. Chiar crezi ca e inainte de plecare…iarna? Pare cam inghetat totul!

    Apreciază

    1. # Ai dreptate, după cum e vremea azi afară… Dar noi sperăm să lase loc mai repede primăverii. 🙂
      O zi bună!

      Apreciază

  16. Pare a fi iarna in plina desfasurare, nicidecum pe picior de plecare. 🙂 Tare frumoase pozele!
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Bun venit, Andera! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Cât despre plecarea iernii…ea ştie cel mai bine cât mai are treabă pe aici. Noi…doar aşteptăm, cu gândul la primăvară.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  17. Ce fericit era omul de zapada cu 3 sticle de bere;))
    O seara frumoasa in continuare:)

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Ba mie mi s-a părut cam… vesel! 😀
      Să ai o zi frumoasă!

      Apreciază

  18. Superba iarna albastra, Alex! Imi plac grozav fotografiile.
    Dar despre omul de zapada nu stiam ca are asemenea apucaturi. Urat! :)))
    Ori poate ca-i suparat ca a auzit a pleaca iarna? 😉
    Happy WW, Alex!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, dragă Elly! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Fiind spre seară, au ieşit cu tenta aceasta albăstruie, foarte interesantă.
      Cât despre omul de zăpadă…de supărare s-a apucat de băut, căci ştie că mai are numai puţin de trăit! 😀
      Să ai o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  19. Smecher omu de zapada, are mereu berea la rece 🙂

    Apreciază

    1. # Adevărat! Am observat că de-asta preferă unii să se cinstească în compania lui! 😀
      O zi bună!

      Apreciază

  20. Happy Valentine’s Day! ¸.•°♡♡⊱彡

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Îţi mulţumesc pentr urare! Şi eu îţi doresc ca această zi să fie cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  21. […] Alexandru – ne pregătește pentru o despărțire… rece […]

    Apreciază

  22. Superba iarna cu voaleta albastruie 🙂 O seara perfecta, Alex !!!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, dragă Dani! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele.
      Îţi doresc un weekend frumos! 🙂

      Apreciază

  23. Si Bacaul s-a bucurat o zi de asemenea spectacol!
    Superbe fotografii!

    Apreciază

    1. # Este vremea iernii, aşa că admirăm ceea ce ea ne oferă. Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Numai bine, dragă Melly! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu