Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (CVIII)

Gata de zbor!

2013-05-05 11.09.23

2013-05-05 11.09.41

2013-05-05 11.09.11

 “Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Tuturor vă doresc o zi de miercuri minunată! 🙂

 



38 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (CVIII)”

  1. suava,inefabila papadie…
    o noapte buna sa ai draga Alex…

    Apreciază

    1. # Frumos ai descris-o, dragă Pandhora! Oricât ar părea de banală, este o floare tare frumoasă, până în ultima clipă a vieţii ei.
      Şi eu îţi doresc o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Pai sa suflam, zic! Ajutam si noi un pic…;)

    Apreciază

    1. # Era cea mai mare bucurie, în copilărie, să suflăm în toate păpădiile! Şi-acum la fel aş face. Mersi de ajutor! 😀
      O noapte frumoasă, dragă Geanina!

      Apreciază

  3. Numai aveți grijă de condițiile atmosferice 😆
    să fie prielnice pentru zbor !!!
    Foarte frumoase fotografiile!
    O noapte liniștită îți doresc

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos! Mă bucur că ţi-au plăcut păpădiile mele.
      O noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Ce repede se duc şi păpădiile.

    Apreciază

    1. # Da, se duc, dar sunt atât de vesele şi frumoase! Galbenul lor strălucitor şi gămăliile de puf, îmi plac nespus de mult!
      O noapte bună, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  5. Floarea copiilor…! 🙂
    Delicate şi fragile ca şi ei!
    O zi minunată, Alex.

    Apreciază

    1. # Da, o floare indragita de copii, caci toti ne-am jucat cu papadiile in copilarie si ne-am amuzat sufland in globuletele pufoase.
      O zi frumoasa si tie, Anastasia! 🙂

      Apreciază

  6. Mi se pare mie sau parca prea repede au trecut?
    O saptamina de covor galben si gata,se imprastie.
    Faine pozele!
    Mult bine!

    Apreciază

    1. # Asa este, au trecut foarte repede florile de anul acesta. Intrucat primavara a fost cam…intarziata, natura a grabit putin ritmul, pentru a recupera timpul! Si pomii infloriti s-au trecut repede.
      Numai bine si o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  7. Te salut man!
    Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    Apreciază

    1. # Si eu te salut, draga Sorin! Ma bucur ca ti-au placut pozele.
      O zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  8. Atractia copiilor in aceasta perioada… foarte frumoase fotografii… O miercure minunata.

    Apreciază

    1. # Asa este, o floare pe care toti copiii o iubesc. Ma bucur ca ti-au placut fotografiile.
      O zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  9. La mine sunt înca în floare! :))
    Dar si cand îsi vor lua zborul….
    Zi faina!

    Apreciază

    1. # Sunt frumoase oricum. Iti atrag atentia imediat cu asa culoare frumoasa.
      Si eu iti doresc o zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  10. Ce frumoase sunt! Iti vine sa sufli cand le vezi 🙂

    Apreciază

    1. # Pai… ar fi bine sa stam mai mult in mijlocul naturii si sa ne bucuram de toate acestea.
      O zi frumoasa, Loredana! 🙂

      Apreciază

  11. imi vine sa stranut cand le vad :)))
    sunt foarte finute, delicate… pacat ca sunt alergica

    Apreciază

    1. # Noroc ca nu vor fi asa decat pentru un timp, asa ca scapi de stranutat. Pe urma… o sa le ducem dorul!
      O zi buna! 🙂

      Apreciază

  12. A trecut aşa, o boare, pe deasupra viilor 🙂
    O săptămînă minunată îţi doresc, dragă Alex!

    Apreciază

    1. # Cine poate să uite aceste versuri ale inegalabilului Topârceanu?
      Și eu îți doresc o săptămână frumoasă și o noapte bună, dragă Tiberiu! 🙂

      Apreciază

  13. mii de parasute stravezii, purtatoare de vise si dorinte ale copiilor ce sufla coroana pufoasa in vazduh! 🙂 Imagini splendide, de inceput de vara.
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Ce frumos le-ai descris! Da, sunt niste „purtatoare de vise si dorinte”, pentru toti cei care trimit pe aripile vântului, acele mici parasute.
      Ma bucur ca ti-au placut fotografiile.
      O noapte frumoasa, dragă Carmen! 🙂

      Apreciază

  14. Papadii… Ce dragut! La cat am suflat in papadii numai eu stiu. Se zice ca trebuie sa suflie de 3 ori si cate seminte ramant pe ea atatia copii vei avea. La mine de fiecare data ramaneau tot mai multe:)) Superstitii. dar una peste alta superbe fotografiile!

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Nu ştiam despre această „poveste”, dar este amuzantă. Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile şi că ţi-au stârnit aşa amintiri.
      O zi frumoasă, Tina! 🙂

      Apreciază

  15. Am si eu gramada prin gradina, dar niciuna nu e inca gata de zbor,e o mare galbeneala 😀

    Apreciază

    1. # Cât sunt de frumoase când sunt toate înflorite! Parcă ar fi… „bănuţi de aur”! Apoi… îşi iau zborul.
      Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  16. Frumoase „pufosenii”! 🙂
    Iti doresc o zi minunata!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc mult de tot! Mă bucur că ţi-au plăcut „pufoşeniile”.
      O zi minunată! 🙂

      Apreciază

  17. Pufuri de papadii…usoare si delicate ca un vis!
    Ador puful de papadie 🙂
    O zi frumoasa, Alex!

    P.S.-Mi-a picat net-ul…acum a venit….

    Apreciază

    1. # Pe cât de efemer, ”ca un vis”, este puful de păpădie, pe atât de frumos este zborul acestor minuscule umbreluțe, purtate de vânt peste tot.. Mă bucur că ți-au plăcut pozele.
      O seară frumoasă și ție, dragă Elly! 🙂

      PS. Netul….ca peste tot.

      Apreciază

  18. E atat de efemera clipa, cand timpul o atinge cu aripa. Rade in primavara, campul verde in care vezi, pe ici pe colo, bulgări de lumina galbena, bulgări de aur, rupti din soare. E atata veselie si apoi, dintr-o data, cu o adiere venita de nu se stie unde, frumusetea aceasta e spulberata ca un vis, purtat de vant. Parca doar acum au fost bulgări de soare iar acum e numai puf… un puf efemer, de papadie.

    Apreciază

    1. # Ce frumos ai scris despre frumusețea cea efemeră a păpădiilor. Asemeni lor, este și viața oamenilor. Oamenii au clipele lor de frumusețe și strălucire, care apoi pălesc, iar ”vântul” vine și spulberă totul, dintr-o suflare, atunci când nu te-aștepți… Apoi vine vremea altor ”păpădii”…
      Îți doresc o seară frumoasă, dragă Gabriela! 🙂

      Apreciază

  19. Si n-ai suflat in nici una? 🙂
    Imi plac mult fotografiile si clipul ales e superb!
    Week-end placut, Alex!

    Apreciază

    1. # Ba, da! Cum era să ratez ocazia? În faţa păpădiilor pufoase, redevii imediat copil!
      Mă bucur că ţi-au plăcut. Să ai un sfârşit frumos de săptămână, dragă Melly! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu