Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


•♫• Meloman pentru o zi •♫•

   Pentru că începutul lunii Martie este închinat tuturor femeilor – fiinţele dragi din viaţa noastră – un dar muzical, din inimă, este cel mai potrivit semn al preţuirii, respectului şi dragostei ce le purtam.

   La mulţi ani, tuturor femeilor!

“Meloman pentru o zi” – o idee a lui SoriN. Să aveţi o săptămână frumoasă!  🙂

HPIM7444



22 de răspunsuri la „•♫• Meloman pentru o zi •♫•”

  1. multumesc de amintire! 🙂
    multumesc pentru flori! sunt superbe… 🙂
    zi faina, Alex!

    Apreciază

    1. # Cu multa placere, draga Geanina! Ma bucur ca ti-au placut. Sa ai o seara frumoasa si linistita! 🙂

      Apreciază

  2. Frumoase flori, inspirată melodie, minunat cadou ai postat, Alex!
    O zi minunată îți doresc! 🙂

    Apreciază

    1. # Seara buna, draga Petru! Pentru persoanele dragi, care ne bucura viata, pentru toate femeile din lume, trebuie ceva frumos, din inima. Ma bucur ca ti-a placut alagerea mea.
      Iti doresc numai bine si bucurii! 🙂

      Apreciază

  3. Multumim pentru darul muzical si flori! O primavara frumoasa.

    Apreciază

    1. # Cu multa placere, Mihaela! Ma bucur ca ti-au placut martisoarele pe care le-am oferit aici.
      O primavara frumoasa si tie! 🙂

      Apreciază

  4. Ooooo,cate ma leaga de melodia asta! M-ai facut sa sar in trecut un pic.Multumesc!

    Apreciază

    1. # Sunt convins ca o asemenea melodie minunata trezeste multe amintiri frumoase. Iar amintirile ne umplu sufletul de bucurie.
      O seara frumoasa! 🙂

      Apreciază

  5. Ei, da! La piesa asta nu cred ca cineva poate sa ramana indiferent.
    Multumiri pentru urare, pentru muzica si (nu in ultimul rand) pentru minunatele zambile!
    Fie ca toate femeile dragi tie sa se bucure de sanatate si de bucurii!

    Apreciază

    1. # Sarut mana! Si eu multumesc pentru gandurile bune.
      O primavara plina de bucurii si flori! 🙂

      Apreciază

  6. de doua ori multumesc, pentru faina melodie si pentru flori 🙂
    sa te bucuri la randul tau de primavara si de dragele tale dragi!

    Apreciază

    1. # Cu multa placere, draga Pandhora! Ma bucur ca ti-au placut melodia si florile. Iti multumesc si eu pentru gandul bun. Sa ai o zi minunata! 🙂

      Apreciază

  7. Minunată postare prin simbol, prin intenţie, prin căldura sufletească ce învăluie şi nu în ultimul rând pentru cântecul care mă face să las orice treabă pentru a-l asculta şi re-re-re-reluat!

    Apreciază

    1. # Sarut mana, doamna Aurora. Ma bucur ca v-a placut melodia aleasa. Este o piesa minunata si atat de sensibila…
      Va doresc o zi minunata! 🙂

      Apreciază

    1. # Multumesc! O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  8. oooooooooo! cu piesa aceasta, dar mai ales cu minunatia de zambila, mi-ai facut o mare-mare placere – multumesc mult!
    Zambilele sunt florile mele preferate de primavara. Bunica mea mi-a daruit odata un parfum de zambile – eram pustoaica, poate ca aveam 12-13 ani. De atunci interesul meu pentru aceasta floare a devenit maxim.
    Ma bucur ca iti rasfeti fetele cu astfel de flori!
    O seara minunata, Alex draga.

    Apreciază

    1. # Sarut mana, draga Carmen! Imi pare bine ca ti-a placut postarea. Si mie imi plac tare mult zambilele – deosebite si prin colorit, dar mai ales prin parfumul lor extraordinar. Si eu imi amintesc de gradina bunicii mele, care era primavara plina de zambile, narcise si lalele.
      Iar pentru fetele mele… numai flori, sigur ca da!
      O zi frumoasa si vesela! 🙂

      Apreciază

  9. Foarte placuta melodie ,evoca multe amintiri placute!

    Apreciază

    1. # O melodie deosebita. Mie imi place foarte mult. Cat despre amintiri…. fiecare ne gandim la ceva.
      Sarut mana, Iulisa si o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  10. Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    Apreciază

    1. # Te salut, draga Sorin. Ma bucur ca ti-a placut alegerea mea.
      Sa ai o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu