Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Miercurea fără cuvinte (CCCLII)

Semnele Primăverii!

Violete

dav

dig

dav

dav

dav

dav

davInițiat de Carmen și continuat de Călin, jocul „Miercurea fără cuvinte”
s-a reîntors Între vis și realitate!



18 răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte (CCCLII)”

  1. muguri, toporasi, primele frunzulite si vlastare si minunatul videoclip cu tril vesel de pasarele – da, la tine pe blog este PRIMAVARA!
    minunata selectie de fotografii, Alex draga!
    Sa va bucurati de fiecare zi de primavara! Gânduri bune!
    Happy WW! ☺

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen, pentru gândurile frumoase și pentru aprecieri. Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele. Promit să vin și cu altele, mult mai frumoase.
      Gânduri bune și din partea noastră și o primăvară înfloritoare, cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  2. OOOOO ❤
    Vai toporasi !! Cat sunt de frumos! Si cat mai alergam sa gasesc in copilarie ca sa ii aduc lui mami in dar (si buni care nu stia cum sa ma mai scoata de sub banca sau de prin gardul viu… din cautarile mele aprigi .. haha).
    Minunate fotografii :*!
    Happy ww cu drag 😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mai e un pic si izbucneste! 🙂
    Imi pare bine ca ai ales o asa melodie! E deosebita!
    O zi minunata, draga Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Gata, a inceput deja! Si ce de frumusete ne va bucura inimile. Ma bucur ca ti-a placut melodia.
      Numai bine si zile frumoase, draga Suzana! 🙂

      Apreciază

    2. # He, he, ce încrezători eram la aceste prime semne ale primăverii… Iar acum? Iarnă în toată regula, cum nici nu ne-am gândit. Dar o să treacă și această repriză friguroasă. Numai bine, dragă Suzana! 🙂

      Apreciază

  4. Cand vine primavara si incep sa plesneasca mugurii e ca si cum am privi un puiut care iese din ou, dar intr-un ritm foarte lent. 🙂
    Viorelele imi plac foarte mult! Sunt atat de parfumate! Anul trecut am scos, cu radacina, un „buchetel” si l-am plantat intr-un ghiveci, in ideea de a parfuma balcnul dar… frunze s-au facut foarte multe, flori deloc – poate mai tarziu. 🙂
    Frumoase fotografii!
    Iti doresc, cu drag, sa ai o zi frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Diana! Am zăbovit cu răspunsul aici și… în loc să vorbim despre viorele, ne uităm pe fereastră la iarna cea zburlită, care s-a întors în forță! Nu cred că ne mai gândeam la așa ceva, dar sperăm să treacă repede și acest episod friguros.
      Numai bine îți doresc cu drag și zile cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  5. Astfel de imagini ne întregesc sentimentul că am intrat în primăvară, ne bucură virtual și ne îndeamnă să le găsim și în realitate, în funcție de condițiile fiecărei zone. Frumuseți care pot fi benefice pentru starea noastră de spirit și un antidot pentru astenia de primăvară, atât de des invocată.
    Gânduri bune și mulțumiri din suflet, dragă Alex! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Salutare, dragă Petru! Am întârziat cu răspunsul aici și uite ce surprize hibernale ne-a servit vremea de afară. În loc de primăvară înfloritoare, avem parte de iarnă în toată regula! Nici de Crăciun nu am avut parte de o așa iarnă.
      Numai bine îți doresc și eu, cu drag și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  6. Deja toporaşi?Adorabila primavara!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna. Chiar așa începuse, dar ia priviți pe fereastră, ce… „primă-iarnă” avem, în toată „splendoarea”! 😀
      Numai bine vă doresc!

      Apreciază

  7. Avatarul lui clipederaidiniadulmeu
    clipederaidiniadulmeu

    Uite, eu nu merg de pe pagina ta până nu e şi afară primăvară. Aici stau până înfloresc corcoduşii.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Așa speram cu toți, ca în câteva zile să admirăm toți pomii înfloriți. Și când colo… admirăm flori de gheață și nămeți, ca-n plină iarnă!!
      Mai așteptăm, ce să facem?
      Toate cele bune! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  8. Am adus si eu o completare la minunata ta primavara cu care ne-ai incantat privirile. Pacat ca vor fi bietele flori si plante, pomi, pasarele supuse la un test al capriciilor iernii ce si-a uitat timpul manifestarii iar acum vrea sa recupereze subjugand firava primavara. Un sfarsit de saptamana asa cum il doresti ❗ ❤

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna pentru vizită și gânduri bune. Privind pe fereastră, mai că îmi vine să vă urez… „Crăciun fericit”! 😀 Mai avem de așteptat, până ce primăvara se va instala definitiv.
      Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  9. O seara minunată vă doresc și un inceput de săptămâna plăcut și plin de realizări și multă linșite în suflet!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna pentru urări și gânduri bune. La fel vă doresc din toată inima!

      Apreciază

Lasă un comentariu