Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Provocarea muzicală (4)

note-muzicale

Muzica nu are granițe, muzica ne însoțește în fiecare zi, muzica ne înfrumusețează clipele și ne creează bună-dispoziție. Totodată muzica poate fi suport al unor dureri neșlefuite, un ajutor în depășirea unor momente de suferință, pentru că muzica exprimă o gamă extrem de variată de sentimente. Iubim un anume gen de muzică, pentru că rezonează cu un anumit moment din viața noastră. De multe ori, ascultând muzica, ne aducem aminte de prieteni dragi, pentru că asociem o anumită melodie acelei persoane sau asociem anumite etape din viață…

   Cu aceste cuvinte frumoase, prietena noastră Carmen a lansat o frumoasă provocare blogosferică: Provocarea muzicală. Suntem invitați să aducem aici, în acest spațiu atât de generos pentru ideile și dorințele noastre, melodii, videoclipuri, artiști sau formații pe care le iubim și pe care le ascultăm cu plăcere, de câte ori avem ocazia. Haideți să ne bucurăm de muzică bună!

   Pentru astăzi vă propun să ne reamintim muzica unor ani frumoși dar… tot mai îndepărtați. O reîntoarcere emoționantă în timp. Pentru că vremea ploioasă de afară ne predispune la melancolie, am ales… Angela Similea și cântecele ei frumoase.

Vă doresc un weekend minunat! 🙂



18 răspunsuri la „Provocarea muzicală (4)”

  1. Întâlnirea cu regina muzicii ușoare, Angela Similea, e întotdeauna o încântare, iar cântecele sale ne merg la suflet și la cuget. Mulțumiri pentru alegerile de astăzi, dragă Alex! Ele mi-au mai atenuat din problemele dimineții, ivite deodată, așa cum se întâmplă.
    Zile excelente îți doresc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. # Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-a plăcut alegerea mea. Ploaia de afară m-a făcut să-mi amintesc de prima melodie, care îmi place mult, mult de tot.Mă bucur că melodiile marii noastre artiste ți-au adus bucurie și alinare. Așa era muzica de demult….
    Numai bine îți doresc, multă sănătate și zile cu bucurii! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Avatarul lui clipederaidiniadulmeu
    clipederaidiniadulmeu

    Oooo, ce frumos! Angela Similea, ce voce caldă are. Rămâne un balsam pe suflet.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Frumos spus: „balsam pentru suflet”! O vose caldă și atât de sensibilă. O plăcere să asculți melodiile sale.
      Toate cele bune! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. Vor dăinui mulţi ani melodiile astea. Inspirată alegere, Alex!
    O zi cu bucurii!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Așa este, dragă Potecuță! Sunt melodii… nemuritoare! Și asta ne bucură mult.
      Zile minunate îți doresc cu drag! 🙂

      Apreciază

  5. Eu cred ca muzica noastra usoara este nemuritoare. A fost un pacat sa se incerce uciderea ei. Si cei ce au incercat sa o faca, s-au pedepsit singuri, privandu-se de picaturi de suflet.
    Probabil ca principalul motiv pentru care s-a incercat sa se distruga muzica usoara romaneasca, a fost pentru ca era o mare „bogatie”. Daca stergi cu buretele muzica usoara, intr-adevar, suntem mai saraci.

    Nu stiam prima piesa. Ce frumoasa este!!! <3. De fapt nici pe a doua :P. Multumesc mult! Ultima dintre alegeri este foooarte cunoscuta, iar a treia este suuuuperba. Imi place tare mult.

    O zi minunata :)!!!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Mă bucur mult că ți-a plăcut alegerea mea, dragă Rux! Da, muzica românească de odinioară este cu adevărat „nemuritoare”. După atât de mulți ani, românii încă ascultă cu drag șlagărele anilor `70… `80. Și nu mă refer doar la cei care au o anumită vârstă. Și cei mai tineri știu să aprecieze cântecele cu adevărat frumoase.
      Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  6. Ce melodii frumoase ai ales, Alex draga. O intoarcere in timp… Angela Similea reprezinta pentru mine o bucatica din adolescenta.
    Frumoase texte. Vocea ei e calda si melancolica , exact potrivita vremii pe care o descrie in melodiile de aici.
    Multumesc pentru aceadta minunata aducere aminte.
    O duminica placuta sa ai, alaturi de fetele tale frumoase. Ganduri bune din Bavaria. 😊

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Mulțumesc mult pentru comentariul frumos, dragă Carmen. Ai punctat bine despre melodiile Angelei Similea: melodii frumoase, texte superbe, prezență scenică remarcabilă. Și… multe amintiri frumoase!
      Gânduri bune și de la Târgoviște! 🙂

      Apreciază

  7. Oooo! Ce amintiri vechi mi-a readus in minte Angela Similea. 🙂 Mi-au placut melodiile ei si imi placea si ea – este o femeie foarte eleganta.
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Cine nu își amintește cu drag de Angela Similea din anii copilăriei și tinereții noastre? Era cu adevărat o vedetă, un etalon al talentului, frumuseții, eleganței… Mă bucur că ți-a plăcut alegerea mea, dragă Diana!
      Numai bine, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. Ultima melodie este preferata mea. Pacat ca nu se mai compun astfel de slagare.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Mă bucur că ți-au plăcut melodiile alese. Ai dreptate, este păcat că nu se mai compun asemenea melodii, iar festivalurile de odinioară, unde se lansau atâta șlagăre nemuritoare, au dispărut demult… De muzica comercială din zilele noastre… mai bine nu comentăm. Nu va dura nici pe departe precum vechile melodii.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

      1. Nu stiu daca ai auzit, dar a fost resuscitat Cerbul de Aur si am sperante ca o sa mai ascult din nou acele slagare de altadata.

        Apreciază

      2. # Ba da, am auzit și m-am bucurat că a fost reînnodată tradiția acestui vestit festival. Sper să iasă ceva frumos, cu muzică de calitate și artiști de seamă, care să ne bucure cu melodiile lor. Numai bine, dragă Lady! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  9. Una din cele mai bune voci ale muzicii usoare de la noi.

    Apreciază

    1. # Așa este, rămâne una dintre emblemele muzicii ușoare românești.
      Toate bune îți doresc! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu