Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Miercurea fără cuvinte (CDI)

Pregătiri de Mărțișor! 🙂

Martisoare 5

Martisoare 6

Mărțișoare 1

Mărțișoare 2

Mărțișoare 3

Mărțișoare 4

Targ-martisoare-Tgv

Târg_marțișoare„Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Fie ca Martie – Mărțișor să vă aducă numai bucurii și o primăvară cât mai frumoasă! 🙂



19 răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte (CDI)”

  1. vaiii ce piata de martisoare! pentru mine este absolut fantastic. Duc dorul acestui obicei 🙂
    Un 1 Martie frumos, plin de bucurii!
    Happy WW, Alex draga!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că ți-au plăcut imaginile cu piața de mărțișoare de la noi. Azi am trecut pe acolo, pentru că mai e doar puțin până la începutul primăverii.
      Și eu îți doresc un 1 Martie Mărțișor frumos și cu multe, multe bucurii! 🙂

      PS. Văd că iar nu mă lasă Blogspotul să comentez la tine pe blog și nu știu ce să mai zic… Te salut cu mult drag aici și multă sănătate simpaticului Leo! 🙂

      Apreciază

  2. Un simplu gest,face cat o mie de cuvinte. Asa ca, sa daruim martisoare si zambete.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Așa este. Un obicei frumos și gingaș precum ghioceii primăverii.
      Un început de primăvară plin de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Ce muuulte si frumoase martisoare! 🙂 Pe bloguri ce-am mai vazut, pentru ca in ultimul timp am sentimentul ca alerg pe banda de alergat si nu pot ajunge prea departe. :))
    Multumesc, Alex draga! Va doresc ca si pentru voi Martie – Martisor sa fie vesela! Primavara frumoasa! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Imi faci pofta. Aici sunt doar la magazinele românești.😊

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mâine vine prima babă
    Și-am auzit că-i de treabă,
    Că ne-aduce mărțișoare,
    Pentru femei și fecioare.
    Semne frumoase de primăvară pe care le admir cu mare bucurie la tine, prima dată în acest an. Astăzi ies în oraș și le voi vedea pe viu, dar amintirea celor oferite aici va rămâne vie. Îți mulțumesc pentru sentimentul transmis, dragă Alex! Să te bucuri de fiecare mărțișor dăruit ”florilor” din jurul tău! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Uau! Ce regal de martisoare!
    Minunate aceste targuri de Martisor!
    Multumesc de imagini, draga Alex!
    Happy Azi!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Imi plac si mie, mai ales cele crosetate! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. Frumoase culori. Frumos Martisor!! Multumesc mult! 🙂 O primavara insorita si tie!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Bucuria tradiției de 1 martie rămâne doar pentru că sunt atatia oameni care „promoveaza” zîmbetele în această zi. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  10. Ce de martisoare! Sa ai o primavara frumoasa plina de bucurii si impliniri.

    Apreciat de 1 persoană

  11. Eu mi-am ales trei dacă tot sunt aşa multe şi rămân şi pentru alţii. 😀
    Mulţumesc pentru imaginile astea frumoase!
    O primăvară minunată şi ţie şi „mărţişoarelor” iubite din viaţa ta!

    Apreciat de 1 persoană

  12. Avatarul lui Floarea Constantinescu
    Floarea Constantinescu

    Frumos!Am trecut si eu pe-acolo,

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna și primăvară frumoasă vă doresc. Zile frumoase și numai bucurii! 🙂

      PS. Îmi pare rău că nu pot să comentez la dvs pe blog. Nu știu de ce Blogspotul mă blochează pe mai multe bloguri de pe această platformă….

      Apreciază

      1. Avatarul lui Floarea Constantinescu
        Floarea Constantinescu

        Nu stiu nici eu,dar nu-ti fa probleme.O primavara minunata!

        Apreciat de 1 persoană

  13. Ce frumusete! Sunt fericita ca la noi se practica o asa gingasa sarbatoare alaturi de o gingasa floare, vestitoare de primavara.
    Îţi doresc o primăvară minunată, cu multe realizări!
    si pentru fetele tale, martisoare desigur, ha, ha, ha ❤

    Apreciat de 1 persoană

  14. Doamnee, ce frumoase sunt!
    Sa ai o primavara cu miros si gust floral in fiecare zi!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu