Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XIV)

Frumuseţe…imperială!

Ideea zilei „fără de cuvinte” a început aici. Mulţumiri, Carmen!



49 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XIV)”

  1. Superbi! Mai că le simt parfumul puternic.

    Apreciază

    1. # Peter, mă bucur că ţi-au plăcut! Dacă puteam…puneam şi parfumul în articol! O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Pur și simplu de vis,sunt imaginile crinilor!
    O minunăție!

    Apreciază

    1. # Se-cret, mulţumesc frumos. Chiar mă bucur că am reuşit să vă dăruiesc aceste imagini. O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  3. ce crini frumosi! superbe fotografiile tale! Felicitari!
    Happy WW! 🙂
    Sa ai o miercure frumoasa ca în povesti!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen! Dedic aceste flori, în mod special „patroanei” zilei de „miercuri fără cuvinte”, care a reuşit să adune atâţia oameni, din colţurile lumii, pentru a ne exprima prin…imagini!
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

      1. Acum chiar ca am ramas „fara cuvinte”!
        Alexandru draga, îti multumesc din suflet! 🙂

        Apreciază

      2. # Cu multă bucurie! Eu mulţumesc din suflet pentru ocazia oferită de a participa la această frumoasă idee!
        Sărut mâna şi o seară bună! 🙂

        Apreciază

  4. Ce fotografii frumoase şi cu câtă naturaleţe redau frumuseţea unui crin.

    Apreciază

    1. # O zi frumoasă, Abbilbal! Mulţumesc din suflet pentru vizită! 🙂

      Apreciază

  5. bine zis : imperiala, frumusetea crinilor 🙂

    Apreciază

    1. # Bun venit, Liviu! Da, cine le-a spus „imperiali”, nu a greşit deloc! Să ai o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  6. Vreau să simt mirosul. Mi-ai făcut poftă

    Apreciază

  7. Crinii, flori ce isi merita locul pe flamurile regale…

    Apreciază

    1. # Vor fi ştiut cei care le-au pus acolo, de ce au ales tocmai această floare minunată!
      Mulţumesc de vizită. O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  8. Sunt extraordinar de frumoase, doar ca eu fac alergie puternica la crin. 😉 O zi frumoasa, Alexandru!

    Apreciază

    1. # Shayna, sunt bucuros că, prin sticla monitorului, parfumul foarte puternic al crinilor sau polenul lor nu îţi vor aduce nicio neplăcere. Ne bucurăm doar…privindu-i!
      O zi frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  9. booon, o să iau crinii drept cadou… şi te aşteaptă la mine darul promis mai demult! 😀 zi frumoasă să ai, alex!

    Apreciază

    1. # Oooo! Mulţumesc frumos, dragă Cami! Sunt tare bucuros pentru cadoul cu…stilouri! Chiar aşteptam cu nerăbdare să văd colecţia ta. Am văzut-o deja şi mi-a plăcut mult!
      Te rog să primeşti aceşti crini, pe care îi ofer cu drag!
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  10. Desi nu sunt dintre favoritii mei, nu pot sa nu remarc gingasia crinilor. LE-a pus acel cineva bine numele: gingasi si… imperiali 🙂

    Apreciază

  11. Minunați! Zi cu soare, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Mihaela! Mă bucur că ţi-au plăcut crinii. Şi tu să ai parte de o zi minunată! 🙂

      Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Mircea. Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  12. ca aura frumoasa au crinii tai, alexandru. imprastie o liniste, o bucurie de frumos, felicitari!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Red! Mă bucur că ţi-au plăcut. Îţi doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  13. niste flori frumoase dar pe cat de frumoase, pe atat de toxice. De aia-i bine să-i admiri în grădină 🙂
    Te pup, Alex. Zi cu soare!

    Apreciază

    1. # Georgiana, stai liniştită, prin monitor nu este niciun pericol de „intoxicare”! Poţi să-i admiri fără grijă.
      Şi eu îţi doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  14. Puritate..O zi cum ti-o doresti! :))

    Apreciază

    1. # Ai spus bine: „puritate” – un cuvânt care spune tot despre aceste flori. Şi eu îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  15. Somn

    ! trezit din somn
    cu lacrimile-n ochi
    crin alb destul
    capul în piept ţi-apleci:
    flagel, dumnezeiesc,
    pe umilinţa ta de floare!

    Cezar Ivănescu

    happy ww 🙂

    Apreciază

    1. # Îţi mulţumesc frumos, Rokksana, pentru frumoasele versuri. Îţi doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  16. Adevăraţi crini împărăteşti… Superb!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc pentru vizită! O zi cât mai senină! 🙂

      Apreciază

  17. Superbe imagini!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Napocel! Multe salutări şi o zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  18. puritate si parfum … 🙂

    Apreciază

    1. # Adevărat, Oana! Mulţumesc pentru vizită! 🙂

      Apreciază

  19. Avatarul lui Alicegeorgiana
    Alicegeorgiana

    Gingasi si nobili! Foarte frumosi!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc, Alicegeorgiana! Mă bucur că ţi-au plăcut. Îţi doresc o seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  20. Crinul a fost considerat un simbol al inocentie, al puritatii si frumusetii si din acest motiv crinul este un component al gradinii romantice. …
    superbe imagini

    Apreciază

    1. # Frumos ai spus despre crin, Iulisa. Într-adevăr, o floare apreciată, un simbol iubit de oameni.
      Mulţumesc pentru vizită. O seară bună! 🙂

      Apreciază

  21. Iar m-ai surprins şi m-ai lăsat fără cuvinte ! Sunt florile care îmi plac cel mai mult ca şi aspect , ca şi miros .

    Apreciază

    1. # Mă bucur mult, Sorin! Te mai aştept pe aici şi sper să te mai surprind şi cu alte frumuseţi! Să ai o seară bună! 🙂

      Apreciază

  22. Cat de bine sunt realizate fotografiile. Ma tot uit de cateva minute la ele:) Dupa cum spunea si Max Peter, parca le simt parfumul.
    Multumesc.
    Seara linistita!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Tudore! M-am străduit să surprind cât mai mult din frumuseţea acestor flori minunate!
      Îţi doresc o zi cât mai senină! 🙂

      Apreciază

  23. Bine că-i fără cuvinte! Oricum, ce cuvinte poţi avea?

    Apreciază

    1. # Chiar aşa, ce mai poţi spune în faţa frumuseţii lor!
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  24. […] iulie 28, 2011 de Georgiana Sursa: primit pe mail de la Alex. Sugestii “constructive” pentru “eminenţii” care se pregătesc pentru […]

    Apreciază

Lasă un comentariu