Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XV)

Senin de Bărăgan…

Doar un „strop” din cerul sub care am văzut lumina zilei…

Ideea zilei “fără de cuvinte” a început aici.



40 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XV)”

  1. Nesfârşite întinderi pe care mâna soarelui le mângâie…
    frumos!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc, Anna! Mă bucur că ţi-au plăcut. Să ai o zi…senină! 🙂

      Apreciază

  2. cerul e minunat…e atat de intangibil….soarele….arde 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, Pandhoraa. Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  3. Ai impresia ca se grabesc undeva la ceva reuniune.

    Apreciază

    1. # Într-adevăr! Poza cu drumul am făcut-o din mersul maşinii, iar norii păreau că îmi merg alături!
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Sugerează multă linişte, nemişcare şi împăcare…
    Îmi place fântâna cu cumpănă de pe marginea drumului.

    Apreciază

    1. # Şi mie îmi place mult acea fântână. De câte ori trec pe lângă ea, aş sta un pic, să o admir… Silueta unei fântâni cu cumpănă, în întinsul nesfârşit al Bărăganului…în zilele fierbinţi de vară… e ca şi cum ai descoperi o oază!
      O zi frumoasă, Peter! 🙂

      Apreciază

  5. Cerul ala albastru e tare fain.

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut! Bine ai venit pe aici.
      Îţi doresc o zi senină! 🙂

      Apreciază

  6. Foarte frumos cerul de Baragan….O zi buna!

    Apreciază

    1. # Da, este tare frumos şi mi se pare imens, mai mult decât altundeva! O zi frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  7. Frumoase meleaguri, te duc asa, cu gandul… departe, te-ndeamna parca la visare… Nici nu stii ce fericit sunt ca nu postezi si tu pisici 😛
    Sa ai o zi minunata!

    Apreciază

    1. # Teo, pe-aici m-am născut şi am crescut şi mă simt tare legat de aceste locuri, pe care le tot amintesc pe-aici.
      Ha, ha! Pisici? Nu avem în plan, dar (pentru tine!) voi mai vorbi aici despre…căţei! Aştia îţi sunt mai pe plac, nu? 🙂
      O zi bună şi ţie, dragă Teo!

      Apreciază

  8. mi se pare doar mie sau devii din ce in ce mai bun? imi plac compozitiile tale, spun mai mult decat o simpla poza, alegi cadre speciale, ai ochi profi, ce mai! 😀

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Red, pentru apreciere. Nu ştiu dacă sunt eu mai bun… Dar am tot mai mult impresia că învăţăm multe unii de la alţii şi „creştem” împreună! Nu-i aşa?
      Ca şi tine, sunt fascinat de „ceruri”. Regret că nu sunt mereu pe fază, când văd câte un cer frumos. Dar tot mai prind câte ceva. Îmi place să observ, să privesc, să admir, să…”culeg”!
      Îţi doresc o zi deosebită! 🙂

      Apreciază

  9. Cerul Baraganului reflecta uscaciunea pamantului de dedesubt… Mi-a placut cel mai mult ultima poza, fantana cu cumpana profilata pe cer. Parca e din alte vremuri, mai pasnice.

    Apreciază

    1. # Sărut mâna! Şi mie mi-a plăcut să pozez fântâna cu cumpănă. Sunt tot mai rare în ultima vreme. Le vedeai de departe, ca nişte „catarge”…
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  10. Cerul e frumos de oriunde il privesti…daca stii cum sa faci asta.

    Apreciază

    1. # Ai dreptate, Shayna! Important este „să ai ochi” pentru cele frumoase din jur, oriunde ar fi ele!
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  11. Salutari! Cum spuneam, cerul tau are un farmec aparte. Al meu se impiedica de munti si trece mai departe. Al tau e liber sa-si exprime infinitul.
    Zi senina!

    Apreciază

    1. Şi eu te salut, Tudore! Îmi place cum ai spus despre cerul de Bărăgan: „e liber să-i exprime infinitul”! Foarte frumos!
      O zi senină şi ţie! 🙂

      Apreciază

  12. Dacă ai şti câte poveşti desenate mi-au spus mie norii în copilărie când culcată în iarba proaspăt cosită priveam formele schimbătoare ale norilor alergând pe albastrul infinit al cerului! Pe atunci nu era internet, dar nimic nu mă împiedica să visez şi să-mi făuresc poveşti. Şi atunci cum să nu îmi placă nespus de mult imaginle surprinse de tine? Sunt rupte parcă din copilăria mea. Şi fântâna… fântâna aceea…şi cumpăna ce ne aducea la suprafaţă apa răcorindu-ne în verile fierbinţi în drumul de la oraş spre casă…
    Minunat Alex!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc din suflet, doamna Aurora! Frumoase amintiri aţi evocat aici. Din acelaşi motiv am ales azi aceste poze, care îmi amintesc de copilărie, de locurile natale…
      Vă doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  13. ce expresie minunata! ai putea sa pantetezi… „senin de Baragan” la fel ca „albastru de Voronet” sau „galben de vanGogh” 🙂
    O zi minunata! Happy WW!

    Apreciază

    1. # Ha, ha! E o idee bună, trebuie să mă grăbesc să o aplic. Sărut mâna, Carmen! O seară minunată! 🙂

      Apreciază

  14. Drumuri cu privelisti care iti vor ramane pentru totdeauna in suflet si unde cerul iti linisteste ochii si sufletul intr-un mod inexplicabil. …

    Apreciază

    1. # Ce frumos ai spus, Iulisa! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  15. Sălbăticia câmpiei în plenitudinea ei. Infinitul este la el acasă.

    Apreciază

    1. # Frumos spus: „infinitul este la el acasă!” Mulkţumesc pentru vizită. O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  16. Frumos,tare frumos la țară!
    Pitoresc și plin de farmec!
    Superbă seria de fotografii,Alexandru!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Se-cret! Într-adevăr, acolo, la ţară, suntem mai aproape de natură, de frumuseţea acestei lumi.
      O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  17. Alexandru , te salut !

    Deşi sunt nori pot spune că-s foarte luminoase .

    Apreciază

    1. # Şi eu te salut, dragă Sorin! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Îţi doresc o zi senină şi…fără nori! 🙂

      Apreciază

  18. Foarte frumoas ai surprins imaginile. Cerul albastru si cu putini nori…superb. Felicitari!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Minoki! Îmi pare bine că ţi-au plăcut „tablourile” cu cer senin şi nori. Te mai aştept pe aici. O zi frumoasă îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  19. Salutare in miez de noapte. Imi place prima fotografie. In departare, copacii fac legatura dintre cer si pamant. Norii au iesit la plimbare in adierea vantului

    Apreciază

    1. # Şi eu îţi transmit un salut de …dimineaţă, dragă Costin! Mă bucur mult că ţi-au plăcut micile mele poze. Eram pe drum când mi-au atras atenţia aceşti nori pe cerul senin. Pozele le-am făcut cu…telefonul!
      Să ai o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  20. Fantanile cu cumpana sunt specifice zonelor de campie.In camp,acolo unde isi aveau pamantirile si nu numai,bunicii mei,-chiaburi li se spunea atunci,-atat de huliti de comunisti,au sapat cateva din aceste fantini.Ma mir ca tu ai mai gasit una functionala pt ca sunt unii care aduna tot ce inseamna fier,din pacate.

    Apreciază

    1. # Maria, uite că am găsit una! Şi mă bucur, pentru că sunt tot mai rare, chiar şi în Bărăgan! Îţi mulţumesc pentru vizită. Seara bună! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu