Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Trepte…

    Trepte pe drumul vieţii… Tocite de mulţimea paşilor, de vânt, de ploi, de vreme… Dar statornice în locul lor, gata să îndrume şi alţi paşi, ai celor ce vor mai veni pe acest drum… Pentru cei ce urcă… sau pentru cei ce coboară… Important este  ca drumul să ajungă la ţintă!

    Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai frumos, cu mult cer senin!



27 de răspunsuri la „Trepte…”

  1. wow 🙂 nu mai am ce sa zic , ai zis tu tot prin imagini si sunet 🙂

    Apreciază

    1. # Mulţumesc mult, Nexia, mă bucur că ţi-au plăcut!
      Îţi doresc o sâmbătă cât mai senină! 🙂

      Apreciază

  2. treptele vietii…nu ai cum le ocoli…

    Apreciază

    1. # Aşa este, Pandhora! Doar dacă omul alege să meargă pe alături de drum…
      Îţi doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  3. Treptele din pozele tale mi-au amintit de unele aidoma din Parcul Carol. Ma intrebam si eu cand am dat de ele cati pasi or fi trecut pe ele, cate destine le-au urcat sau coborat pe drumul vietii.
    Frumoasa postare! Weekend placut si tie, cu vreme senina si zambete insorite!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, Alina! Ai dreptate, chiar şi nişte banale trepte au „povestea” lor, amintind de cei ce au trecut pe acolo.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  4. Foarte adevarat spui, Alex, urcam si coboram pe treptele vietii, incorsetati de ganduri si sentimente, sperante si vise, insa, toate actiunile noastre, au o singura destinatie precisa, pe care, inca nimeni nu a invins-o. Important este sa nu ne oprim.
    O zi minunata iti doresc, Alex si un week-end superb, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult ! 🙂

    Apreciază

    1. # Îmi pare bine că ţi-a plăcut, Ştefania! Întâlnind în cale aceste trepte tocite de timp şi vreme, mi-au răsărit aceste gânduri şi aşa le-am pozat, spre a le aduce şi aici.
      O zi frumoasă şi ţie, alături de cei dragi! 🙂

      Apreciază

  5. Treptele te duc spre mai sus, spre înalt, spre cer… Chiar dacă e greu când urci, merită…
    Un weekend de poveste! Și micuței Sara un salut magic! 🙂

    Apreciază

    1. # Frumos ai spus, dragă Sara! Nu trebuie să ne oprim din urcuşul vieţii, oricât de greu ar fi.
      Îţi doresc o duminică frumoasă, alături de cei dragi. Un salut de bebic de la micuţa Sara! 🙂

      Apreciază

  6. trebuie ca drumul sa ajunga la tinta :). mi-a placut, seara faina Alex!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut. Îţi doresc o duminică minunată, Geanina! 🙂

      Apreciază

  7. Trepte…
    Pe cît de mult îmi plac, pe atît astmul meu se teme de ele. 🙂

    Apreciază

    1. # Dragă Tiberiu, una câte una şi încet-încetinel, că nu-i grabă! 🙂
      O zi frumoasă!

      Apreciază

  8. Tocite de pasi, ciobite de vreme … cu toate astea, pline de farmec.

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Dani. Îţi doresc o seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  9. Postarea ta mi-a amintit de un citat…( si nu, nu sunt deloc pesimista, incerc sa fiu doar realista)
    „Urci muntele pentru a atinge varful, dar odata ajuns acolo, descoperi ca toate drumurile duc in jos.”
    Stanisław Lem

    Apreciază

    1. # Fain citatul! Pentru viaţa noastră pe acest pământ, într-adevăr este un urcuş, urmat de o coborâre spre un punct final. Spiritual şi creştineşte vorbind, ştim că este o „continuare” spre….”dincolo”.
      Îţi doresc o seară frumoasă!

      Apreciază

  10. frumoasa metafora! multumim pentru frumoasele gânduri, cuvinte si fotografii!
    si tu sa ai o duminica minunata!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      O seară cât mai frumoasă, alături de toţi cei dragi! 🙂

      Apreciază

  11. Avatarul lui Carmen Negoita
    Carmen Negoita

    Treptele tale urcă şi asta îmi place. 🙂 O săptămână frumoasă să ai!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen!Îmi pare bine că ţi-au plăcut. Şi eu îţi doresc o săptămână cât mai frumoasă. 🙂

      Apreciază

  12. Treptele poarta povestile tuturor pasilor! 🙂
    Seara placuta!

    Apreciază

    1. # Şi ce de poveşti! Dacă le-ar putea spune…câte am mai auzi!
      O săptămână cât mai frumoasă, Melly! 🙂

      Apreciază

  13. Foarte sugestiva imaginea cu treptele. Scarile acelea care duc undeva, spre un loc neobservat inca. parca vin timp, parc auzi ecourile pierdute ale sutelor de pasi ce le-au tocit. Foarte frumos!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Gabriela! Mă bucur că ţi-au plăcut imaginile mele. Şi eu îţi mulţumesc pentru melodia minunată!
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  14. […] invit să citească și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Alexandru, Alice in WonderNet, Anacondele, Andera, Ars aestetica, Aurora Georgescu si pe toți ceilalți […]

    Apreciază

Lasă un comentariu