Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Gata de zbor (Life in Pictures)

    Zborul a fost mereu un vis fascinant pentru om. Când vezi o pasăre luându-şi zborul cu atâta uşurinţă, mai că îţi vine să….dai din aripi, dacă s-ar putea 😦  Cum bine ştim că nu se poate, rămânem cu admiraţia noastră pentru păsări, pentru modul în care ele pot să străbată înaltul cerului şi zările îndepărtate. Şi, cum neamul păsăresc este atât de numeros, azi am ales pe paşnicii porumbei, cei atât de prietenoşi şi apropiaţi de oameni. Sunt tare frumoşi!

Life in Pictures – ideea lui Costin Comba.



22 de răspunsuri la „Gata de zbor (Life in Pictures)”

  1. Porumbelul este simbolul libertatii depline,
    exprima trecerea existentei, imagine a departarii de timpul prezent !

    Frumoase imagini ne-ai pregatit astazi!
    Multumesc pentru încântarea oferita ochilor si sufletului!
    O zi frumoasa!

    O zi superba, plina de bucurii si zambete!

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, dragă Sorin! Ce frumos ai spus despre minunaţii porumbei. Stând în parc, într-o zi călduroasă, am surprins porumbeii şi fetiţa şi i-am fotografiat, spre a-i aduce şi aici.
      Şi eu îţi doresc o săptămână frumoasă şi senină! 🙂

      Apreciază

  2. Zborul, cum bine ai spus, este un ideal pe care il dorim infaptuit si este posibil privind pasarile minunate ce ne ofera lectii de viata inedite si cu putina imaginatie si vointa…
    O saptamana de vis! 😉

    Apreciază

    1. # Aşa este, precum ai spus, atât de frumos! O săptămână minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  3. 🙂 Frumos! Si o interesanta coincidenta 🙂
    Alex, nu stiu ce sa spun, multi nu-i agreeaza pentru ca se pare ca ceea ce elimina este foarte daunator constructiilor, monumentelor, avand o mare aciditate (ma refer la excremente). Eu ii consider niste pasari frumoase, delicate si care sunt extrem de prietenoase. In fotografii am unul culcat pe pavaj. Am stat langa el, la cativa centimetri si nu a fost deloc deranjat 🙂 Ai postat foarte tarziu, eu am tot verificat tabelul pana seara, la o ora destul de iniaintata 🙂
    Frumoasa postare! O zi minunata sa ai!

    Apreciază

    1. # Aşa este, sunt păsări prietenoase şi plăcute privirii. Am observat că în toate marile oraşe, în pieţele centrale sunt mulţi porumbei. Iar dacă mai fac şi „boroboaţe”, omul le poate îndrepta, cu răbdare şi grijă, căci el trebuie să fie fiinţa înţeleaptă şi bună.
      Da, am întârziat cu postarea, căci mai mereu mă hotărăsc abia luni să mă înscriu la Costin.
      Mă bucur că ţi-a plăcut postarea. O noapte bună şi liniştită! 🙂

      Apreciază

  4. Porumbelul este pasărea consacrată blândeței și iubirii, citiți aici de ce ! http://www.lecturirecenzate.ro/2011/02/16/zeus-zeii-olimpului/

    Apreciază

    1. # Mulţumesc pentru vizită şi pentru link, doamna Zina! Frumos aţi spus despre pormbei.
      O noapte cât mai bună vă doresc! 🙂

      Apreciază

      1. Noaptea nu a fost bună deloc ! 😦 M-a înnebunit vântul ăsta turbat ! Nu ne-a lăsat să dormim și, colac peste pupăză, a mai trebuit să o luăm și pe Kory în casă. Ne-a fost frică să nu se îmbolnăvească. Nu s-a îmbolnăvit, dar cine s-a jucat în baie toată noaptea ?! Ghici !

        Apreciază

      2. # La noi a plouat azi noapte. În sfârşit, se poate respira acum, căci s-au mai răcorit pământul, văzduhul… Dar au fost nişte tunete înfricoşătoare, ca nişte „bombardamente cosmice”!
        Simpatică foc Kory! Ce ştie ea? Joacă multă şi veselie! 🙂

        O zi frumoasă, doamna Zina!

        Apreciază

  5. Eu cand eram mica nu stateam asa cuminte intre porumbei, ii faceam sa zboare

    Apreciază

    1. # Şi ce frumos este când copiii se joacă printre porumbei, căci ei nu se supără când sunt alergaţi de micuţi!
      Seara bună! 🙂

      Apreciază

  6. ce poate fi mai frumos decat zborul!! insa ramane doar un vis…:)
    frumoase imagini…
    zi faina Alex…:)

    Apreciază

    1. # Da, dar este un vis atât de frumos! Chiar şi când „reuşim” ceva, cu ajutorul mijloacelor tehnice sofisticate, tot rămânem cu gândul la simplitatea zborului păsărilor. Un zbor atât de firesc, de natural…
      O noapte frumoasă, Geanina! 🙂

      Apreciază

  7. Si mie imi sunt nespus de dragi! Sunt o prezenta atat de linistitoare! Cum sa nu ne placa?
    O seara placuta iti doresc Alex!

    Apreciază

    1. # Chiar aşa, cum să nu ne placă? E adevărat că unora le plac doar într-o manieră….gustativă. Eu prefer doar forma vizuală. Sunt atât de frumoşi!
      O noapte bună şi liniştită, Melly! 🙂

      Apreciază

  8. superbe fotografii!
    pe cât sunt de frumosi, pe atât de nesuferiti pot devenii când apar în stoluri! in Germania este interzisa hranirea pasarilor cerului (50 euro amenda) dar bineinteles ca nu ne lasa sufletul sa nu rasfatam aceste minunate specimene.
    Sa ai o saptamâna de vara minunata!

    Apreciază

    1. # Când sunt foarte mulţi, mai fac şi năzbâtii. Dar nu fac gălăgie precum un stol de …vrăbii. Într-un an, am avut la fereastra camerei mele, într-un pom, un stol mare de vrăbii. Fix la ora 5,45, dimineaţa devreme, aveau „şedinţă”!!! 😀 Cine mai putea să doarmă? Noroc cu ajutorul…pisicilor, că le-au speriat.
      Nu ştiam de legea din Germania. Dar poţi oare să nu „scapi” câteva firimituri şi pentru aceşti simpatici „cerşetori” prietenoşi?
      Sărut mâna şi…o săptămână cât mai frumoasă, Carmen! 🙂

      Apreciază

  9. blanzi,prietenosi,,,cum sa nu-ti fie dragi?
    la Timisoara am stat si i-am privit mult si bine cum faceau curte prumbitelor…ei,frumosii :))

    Apreciază

    1. # Daaa, au un fel tare interesant de a face curte. Un adevărat ritual nupţial!
      O noapte bună, Pandhora! 🙂

      Apreciază

  10. Ce frumos i-ai surprins, Alex, porumbeii. Tare dragi imi sunt. Sunt foarte prietenosi. Si eu obisnuiesc sa le dau mancare celor din parcul din centru orasului nostru, ori de cate ori, merg acolo.
    Fratele meu… crestea porumbei de rasa, albi, asemeni celor din poza mea de la avatar si participa cu ei la concursuri. Era tare mandru de ei si foarte grijuliu. Ii iubea foarte mult… si eu ii iubeam. Acum ii port in suflet.
    O seara minunata iti doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Ce amintiri frumoase, despre fratele tău… Îmi dau seama că vederea porumbeilor îţi aminteşte de fiecare dată de el…
      Îţi mulţumesc, Ştefania, pentru gândurile ce le-ai împărtăşit cu noi.
      Să ai o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu