Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (LXVIII)

Graţioasă!

“Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂



47 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (LXVIII)”

  1. Frumoase fotografii şi interesant filmuleţ.

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Abbilbal! O zi de miercuri frumoasă şi…răcoroasă! 🙂

      Apreciază

  2. Interesant cum de a stat la fotografiat…sau ai un zoom foarte bun 🙂

    Apreciază

    1. # Da de unde, le-am făcut cu un telefon, dar am avut noroc că „frumoasa” a vrut să fie pozată! 🙂
      O zi frumoasă!

      Apreciază

  3. Grațioasă lăcustă și cu simțul culorilor ! Cum s-a așezat ea exact pe culoarea complementară lui verde… !

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Oare chiar aşa de talentată să fie lăcusta? Eu am găsit-o „aterizată” pe capota maşinii. Dar s-a „asortat” tare bine cu decorul.
      Vă doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. în prima fotografie nu mi-am dat seama pe ce sta „calutul verde” :)) O mare rosie lucioasa 🙂
    Faine fotografii! Era precis satul de frunze, a dorit o schimbare de cadru si a gasit capota ta rosie :))
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Pe o capotă de maşină! se pare că a fascinat-o culoarea roşie. Vorba doamnei Zina, a văzut că se asortează culorile!
      O zi cât mai frumoasă, dragă Carmen! 🙂

      Apreciază

  5. Chiar că e plină de grația, domnișoara!
    I-a plăcut să se lase fotografiată de paparazzi, nu?
    O zi plină de frumos și senin vă doresc!
    Pupici și îmbrățișări magice micuței Sara! 🙂

    Apreciază

    1. # Daaa, i-a plăcut să o facă pe „fotomodelul”! 😀
      Mulţumim de urare, dragă Sara. Numai bine şi o zi frumoasă, ţie şi familiei tale. Şi un pupic mic de la micuţa Sara, care îţi mulţumeşte gângurind, pentru toate urările tale! 🙂

      Apreciază

  6. frumos, frumos! a stiut exact sa-si aleaga loc pentru sedinta foto :))

    Apreciază

    1. # Daaa, nu vezi ce-şi etalează picioarele…interminabile! 😀
      O zi frumoasă, dragă Geanina! 🙂

      Apreciază

  7. lui maya mea i-ar face plăcere să o privească pe graţioasă… de fapt, chiar deunăzi admira cu deosebit interes o lăcustă intrată în casă. puţin a lipsit să nu o vâneze.

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Nici nu mă mir. Pisoii din curtea părinţilor mei, vânează tot ce mişcă şi zboară. Deunăzi au venit cu un fluture foarte mare, dar nu cred că a fost prea gustos, după cum se strâmbau. 😀 Tot mai buni şoriceii! Poţi s-o întrebi şi pe Maya dacă-i aşa!
      O zi cât mai frumoasă, dragă Cami! 🙂

      Apreciază

  8. Noroc mare ca ai reusit sa te apropii atat de mult.:)
    Au iesit fotografii excelente.
    Ziua sa-ti fie minunata!

    Apreciază

    1. # Da, chiar că am avut noroc că a vrut să se lase pozată. Cred că se gândea să fie „vedetă” la Miercurea fără cuvinte! 😀
      Numai bine şi ţie, dragă Tudore!

      Apreciază

  9. atac la capota si flori…

    Apreciază

    1. # Eeee, era doar o „defilare pe covorul roşu”! 🙂
      O zi bună!

      Apreciază

  10. Frumoasa tare! 🙂 si contrastul culorilor e minunat!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut!
      Îţi doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  11. Ce mai prindeam lacuste in copilarie :))

    Apreciază

    1. # Ha, ha! În copilărie cu toţi alergam după toate gângăniile şi ce mai plăcea să descoperim lumea asta frumoasă.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  12. deosebita combinatie!
    o zi frumoasa!

    Apreciază

    1. # Mersi frumos, Anastasia! O zi frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  13. Lumea in rosu si verde. 🙂 Sa ai o zi frumoasa, Alex!

    Apreciază

    1. # O fărâmă din lumea asta atât de mare şi frumoasă.
      O zi frumoasă şi ţie, dragă Gabriela! 🙂

      Apreciază

  14. Felicitari pentru postare!
    Fotografii excelente!
    Toata stima!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Sorin! Numai bine îţi doresc şi eu ţie! 🙂

      Apreciază

  15. De-o gratie desavarsita, intr-adevar! Si e si mai frumoasa pe capota ta rosie 🙂
    O zi de miercuri minunata!

    Apreciază

    1. # Şi eu m-am mirat cum de m-a lăsat să o pozez. Poate şi pentru că ştia că e …frumoasă şi cochetă.
      O zi cât mai frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  16. Splendide cadre!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, dragă Tury! O zi faină! 🙂

      Apreciază

  17. Sigur stie ca da bine pe masina rosie! N-a ales-o ea la intamplare! 🙂
    Seara placuta, Alex!

    Apreciază

    1. # Sunt convins că s-a gândit bine înainte să o aleagă! 😀
      Îţi doresc o zi frumoasă, dragă Melly! 🙂

      Apreciază

  18. Ce frumos ai surprins-o, Alex! Parca s-ar afla intr-o arena competitionala, gatita de sarbatoare si-ar sustine un spectacol de patinaj artistic pe gheata si se pregateste sa execute cea mai spectaculoasa pirueta, – dubla pirueta Biellmann si combinatia triplu Lutz cu tripla intoarcere… glumesc putin, desigur.
    Excelente imaginile! Tare mult imi plac!
    Iti doresc o seara minunata, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Ce frumos ţi-ai imaginat-o în postura de …patinatoare! Cine ştie, poate că în lumea lor o fi vreo „competiţie a frumuseţii”.
      Îţi doresc o zi frumoasă, dragă Ştefania! 🙂

      Apreciază

  19. are un contrast excelent pe rosul ala, arata ca la sedinta de fotomodele! faina captura, alexandru!
    pui si poze cu bebina cu dintisori ,da? sa-mi mai amintesc si eu cum era acum 100ani cand aveam bebe si-i pandeam fiecare alunita, geana si zambet 🙂
    zi frumoasa!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut „captura” mea, Anca! Am avut un pic de noroc cu „fotomodela” asta verde 😀
      Da, da, o să vină şi nişte poze „cu dinţi”.
      Îţi doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  20. Beautiful photographs. I am greeting

    Apreciază

  21. grozave fotografiile tale!
    se pare ca rosul este irezistibil :))

    Apreciază

    1. # Daa, se pare că i-a plăcut mult. Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Îţi doresc o zi cât mai frumoasă, Pandhora! 🙂

      Apreciază

  22. Foarte frumos ai imortalizat-o! Imi place foarte mult si contrastul dintre cele doua culori! 🙂

    Apreciază

    1. # Mersi frumos! Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile. O zi bună! 🙂

      Apreciază

  23. Oare stia ca-i faci poza de a stat asa cuminte 🙂 ai un noroc sa te asculte . Numai bine Alex si tie si ingerasului 🙂

    Apreciază

    1. # Si eu ma gandeam ca a stat sa o pozez de parca stia asta! 🙂
      Multumesc frumos pentru urare.
      O zi frumoasa si tie!

      Apreciază

Lasă un comentariu