Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (LXIX)

Zâmbind spre Soare… 

“Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Tuturor vă doresc o zi cât mai senină şi frumoasă, iar celor care azi îşi sărbătoresc ziua onomastică, un călduros La mulţi ani! Multă sănătate şi fericire!



31 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (LXIX)”

  1. un milion de Sori, pe cerul albastru! superbe flori!
    sa-ti fie ziua senina! 🙂 Happy WW!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Mulţumesc din suflet şi îţi doresc, la rândul meu, o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  2. Exceptionala, captura ta, Alex! Ce frumos ai surprins-o, in toata splendoarea ei… zambindu-i Soarelui!
    O zi minunata iti doresc, Alex!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Ştefania! Mă bucur că ţi-au plăcut. Să ai o zi frumoasă şi senină! 🙂

      Apreciază

  3. ce frumos straluceste in Soare Floarea ta 🙂

    Apreciază

    1. # Am reuşit să o …”prind”. Mă bucur că ţi-a plăcut.
      O noapte frumoasă, dragă Pandhora! 🙂

      Apreciază

  4. Cat de frumoase sunt! Si mie imi sunt tare dragi!
    Felicitari pentru aceste fotografii, Alex!
    O zi minunata iti doresc!

    Apreciază

    1. # Sunt minunate, atunci când înfloresc. Cu adevărat îşi merită numele de 2flori ale soarelui”!
      Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Melly. Să ai o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  5. Asa da.Poate vine si la noi,ca de trei zile…
    Minunate pozele tale!
    Multumesc!

    Apreciază

    1. # Şi pe la noi au fost câteva zile tare urâte şi friguroase, dar s-a mai îndreptat vremea. Doar suntem în luna lui gustar şi mai vrem să ne bucurăm de căldura verii, că destul o fi şi frig.
      Numai bine şi o noapte cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  6. trimite floarea cu tot cu soare și la noi, te rooog! la noi de câteva zile a venit toamna 😦

    Apreciază

    1. # Uite, ţi le trimit aici, prin aceste poze. Şi pe la noi e cam friguleţ pentru această perioadă şi parcă tot căldura e mai bună. Doar e încă vară, nu?
      Numai bine, dragă Georgiana! 🙂

      Apreciază

  7. La noi s-a uscat din cauza secetei şi lipsa irigaţiilor.

    Apreciază

    1. # Păi şi pe câmpurile de la noi s-au uscat. Acestea le-am fotografiat în grădină, sunt mai mult …ornamentale, decât productive. A fost o vară grea pentru agricultură.
      Numai bine, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  8. atata soare si senin e in fotografia aceea cu floarea soarelui. Incarrca in ea caldura, lumina si energie. O zi frumoasa sa ai, Alex!

    Apreciază

    1. # Mă bucur dacă am reuşit să transmit toate acestea, prin fotografiile de azi. Mulţumesc mult, dragă Gabriela.
      O noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  9. frumoase imagini!
    alifantis mi-a mers la suflet! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Geanina! Să ai o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  10. Galben de soare minunat capturat! Frumoase fotografii!
    O zi minunata sa ai!

    Apreciază

    1. # Mersi frumos! Îmi pare bine că ţi-au plăcut.
      O zi frumoasă îţi doresc şi eu ţie! 🙂

      Apreciază

  11. Visez la ziua cand voi avea o floarea soarelui plantata – macar in ghiveci:D!!

    Apreciază

    1. # Am văzut la magazinele cu flori şi seminţe de flori, un fel de floarea soarelui de grădină, care face flori multe şi înfloreşte până toamna. Am avut într-un an, dar am pierdut sămânţa. Ai putea să o încerci şi în ghiveci.
      Mulţumesc de vizită.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  12. Ce lumină caldă și strălucitoare degajă florile astea !

    Apreciază

    1. # Într-adevăr, cred că sunt cele mai…solare flori! Îţi merită din plin numele. Şi sunt atât de frumoase în orice grădină.
      O zi bună, doamna Zina! 🙂

      Apreciază

  13. Frumoase flori ale soarelui. Într-adevăr flori ce te îndeamnă să zîmbesti, să te umpli de lumină. O zi minunată! 🙂

    Apreciază

  14. […] invit la plimbare și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Alexandru, Carmen, Cartim, Coolnewz, Cristi Milla, Dana Diaconu, Daurel, EuMieAlmeu, Fosile și pietre, […]

    Apreciază

  15. Cât de tristă e fără de soare și cu câtă smerenie se pleacă după el.

    Nu de mult timp am început să ascult Alifantis (aici e vina mea), dar fiecare melodie a lui transmite fel și fel de emoții (unele) neînchipuite pe parcursul ascultării ei.

    Apreciază

    1. # Bine ai venit, draga Catalin. Frumos ai spus despre aceste minunate flori. Ma bucur ca ai descoperit farmecul melodiilor lui Alifantis. Iti doresc o zi frumoasa. 🙂

      Apreciază

  16. […] invit la plimbare și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Alexandru, Carmen, Cartim, Coolnewz, Cristi Milla, Dana Diaconu, Daurel, EuMieAlmeu, Fosile și pietre, […]

    Apreciază

  17. […] invit la plimbare și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Alexandru, Cartim, Coolnewz, Fosile și pietre, Gabriela Ilieș, Geanina și pe toți amatorii de turism și […]

    Apreciază

Lasă un comentariu