Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Mărţişor

De Mărţişor, la început de primăvară, un gând frumos pentru toate femeile din lumea aceasta. Un buchet de ghiocei sau de zambile sau oricare altă floare care  încântă sufletul. Şi, odată cu florile, şi un mic mărţişor, un simbol al sentimentelor frumoase, de sinceră preţuire, faţă de toate acelea care, asemeni unor flori, ne înfrumuseţează viaţa şi lumea aceasta.

La mulţi ani tuturor! Şi să aveţi un început de primăvară plin de bucurii!



10 răspunsuri la „Mărţişor”

  1. Am ales si eu un martisor, va multumesc mult domnule Alexandru.Va urez o primavara verde!

    Apreciază

    1. Cu plăcere, Pissi! Şi eu mulţumesc pentru urare.

      Apreciază

  2. si eu am facut un martisor :). si chiar a fost si cumparat, desi nu ma asteptam. o primavara frumoasa domnule profesor.

    Apreciază

    1. Illusion, bun venit pe aici. Şi tu să ai o primăvară frumoasă!

      Apreciază

  3. Foarte frumoşi ghioceii, aduc atâta bucurie! Mulţămim.

    Apreciază

    1. Cu plăcere, Theodora! Special i-am pus aici, pentru plăcerea şi bucuria dragilor mei privitori, prieteni şi oaspeţi! 🙂

      Apreciază

  4. Bonjour Alexandru, cautam imagini cu ghiocei, imi lipsesc enorm, si am dat peste blogul Tau, foarte frumos, ce mult inseamna o vorba buna, un zambet, o culoare daruite toate, lumii intregi, cu simplitate si generozitate. Multumesc pentru acest instant.

    Apreciază

    1. Mulţumesc Adriana! Şi bine ai venit pe aici. Sunt bucuros dacă micile mele poze şi modestele cuvinte pot să aducă un strop de bucurie celor ce trec pe aici.
      Numai bine îţi doresc!

      Apreciază

  5. Primii ghiocei – nu stiu unde infloresc. Am mai vazut candva – dar tot asa culesi , in buchetel…
    Oricum, e o floare tare frumoasa ghiocelul!

    Apreciază

    1. Elisa, înfloresc peste tot: în curţi, grădini, în pădure! Sunt puţin pretenţioşi, dar atât de frumoşi şi…curajoşi! Oricât de ger ar fi peste iarnă, ei tot înfloresc! Pentru ca să ne bucure!

      Apreciază

Lasă un comentariu