Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Provocarea muzicală (6)

note-muzicale

  „Muzica nu are granițe, muzica ne însoțește în fiecare zi, muzica ne înfrumusețează clipele și ne creează bună-dispoziție. Totodată muzica poate fi suport al unor dureri neșlefuite, un ajutor în depășirea unor momente de suferință, pentru că muzica exprimă o gamă extrem de variată de sentimente. Iubim un anume gen de muzică, pentru că rezonează cu un anumit moment din viața noastră. De multe ori, ascultând muzica, ne aducem aminte de prieteni dragi, pentru că asociem o anumită melodie acelei persoane sau asociem anumite etape din viață…

   Cu aceste cuvinte frumoase, prietena noastră Carmen a lansat o frumoasă idee în blogosferă: Provocarea muzicală. Suntem invitați să aducem aici, în acest spațiu atât de generos pentru ideile și dorințele noastre, melodii, videoclipuri, artiști sau formații pe care le iubim și pe care le ascultăm cu plăcere, de câte ori avem ocazia. Haideți să ne bucurăm de muzică bună! Provocarea trece și pe la Iulisa, care ne îndeamnă să fim… Melomani pentru o zi!

   Pentru astăzi vă propun să ne reamintim de Maggie Reilly – o voce minunată, care ne încântă sufletul cu cântecele ei. Melodiile sale, chiar și după mulți ani, sunt o bucurie pentru cei ce le ascultă. Vă invit să le ascultați cu plăcere.

Vă doresc numai zile frumoase! 🙂



14 răspunsuri la „Provocarea muzicală (6)”

  1. Mă simt privilegiat să fiu primul care poposește la această ofertă muzicală, pe placul meu și, sunt convins, al celorlalți prieteni care vor trece pe la tine. E duminică, e sărbătoare, e muzică bună, deci musai să fie și voie bună! Mulțumiri, recunoștință și urări numai de bine, dragă Alex! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Salutare, dragă Petru. Mă bucur mult că ți-a plăcut și alegerea de azi. Mulțumesc mult pentru gândurile bune. Numai bine, bucurii și musai voie bună cât cuprinde! Aștept să ne povestești de la Zilele Seiniului! 🙂

      Apreciază

  2. Te felicit pentru alegerile astea? Alex! Foarte bune piesele!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Potecuță! Mă bucur din suflet că ți-a plăcut alagerea mea. Te mai aștept pe aici, cu mult drag. Numai bine! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Ooooo dar ce bucurie!! Tare mult imi plac Moonlight shadow si Everytime we touched!! 😀 M-am bucurat tare mult sa le reascult. ❤
    Pe celelalte doua nu-mi amintesc sa le fi ascultat insa pana acum. 🙂

    O alegere minunata !
    Pupici 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Rux. Mă bucur că ți-a plăcut alegerea mea. Mă temeam că nu este așa de cunoscută această artistă, pe care eu am descoperit-o întâmplător, acum vreo douăzeci de ani, într-un magazin cu casete. Auzind melodia care răsuna în magazin, am întrebat vânzătorul cine cântă și am cumpărat imediat caseta.
      Numai bine îți doresc cu drag și multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Bună dimineața, Alex ! 🙂
    La o asemenea ” provocare muzicală ” ,
    ce mi-a plăcut din cale-afară,
    ar fi nejust să nu postez și MELODIA care-mi place mie

    încă din frageda copilărie ,
    mai exact, de când ELEV de LICEU MILITAR fiind
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
    ADORMEAM cu FOTBALUL în GÂND ………….
    Săptămână binecuvântată întregii FAMILII, Alex ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Bună dimineața! Mulțumesc mult pentru vizită și pentru „melodia fotbalistică” a ultimei finale mondiale. Un meci superb, cu multe emoții și goluri spectaculoase. Așa cum trebuie să fie o mare finală. De-acum a intrat în amintire și vom aștepta pe…următoarea. Sănătoși să fim! Și să ne tot amintim de asemenea momente frumoase, palpitante.
      Numai bine și zile pline de bucurii! 🙂

      Apreciază

  5. wow, Maggie Reilly este una din cele mai iubite interprete ale mele. Ce voce calda si ce dictie! N-am sa uit niciodata ziua în care am descoperit-o pe Maggie 🙂 Cred ca aveam 12-13 ani si in spatele blocului nostru era un teren viran, pe care din cand în cand se montau corturi pentru circuri sau veneau caruselele. Mie mi se facea rau sa ma invart pe Ringiespiel insa muzica pe care o difuzau, era cea mai interesanta muzica pe care eu o ascultasem… doar pe litoral, la RadioVacanta mai difuzau asemenea melodii straine (regimul ceausescu cenzura tot!) Si intr-o seara, la apus de soare m-am urcat pe balansoar – pentru ca nu aveau clienti si erau in asteptare – si m-am leganat in adierea vântului. Si la difuzoare a început sa cânte Maggie Relly – To France! Lumea din jurul meu a disparut, nu mai exista decat vocea aceea ingereasca si vibratiile melodiei, iar eu pluteam ca in vis!
    Apoi am aflat cum o cheama pe interpreta si mai tarziu am ascultat multe multe alte melodii frumoase din reperoriul ei si indragiostita de vocea ei si de piesele lui Mike Oldfield am ramas pana in ziua de astazi!
    Multumesc pentru aceasta minunata selectie! O saptamana placuta sa ai, Alex draga!

    Apreciat de 2 persoane

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Mulțumesc mult pentru comentariul consistent, plin de amintiri frumoase. Mulți artiști au ajuns la inima noastră în împrejurări ca aceasta. Eu am auzit-o prima oară pe Maggie Reilly într-un magazin muzical, unde se vindeau discuri și casete. Așa ce mult mi-a plăcut, că am cumpărat imediat caseta, ultima! chiar pe cea din casetofonul magazinului! Și ce-am mai ascultat-o… Și acum e pe undeva prin casă, dar… nu mai am casetofon! Cel vechi a ieșit la pensie! 😀 Noroc cu domnul YouTube, care ne permite să ascultăm tot ceea ce ne poftește inima.
      Numai bine îți doresc cu drag și zile frumoase, alături de cei dragi! 🙂

      Apreciază

  6. Oaaaau! 🙂 Cum am putut uita de ea si cantecele ei, care rasunau la mai toate petrecerile?! 🙂
    Multumesc pentru reamintire, Alex draga!
    Zile senine iti doresc sa ai!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Nu cred că le-ai uitat. Melodiile dragi le purtăm în suflet și le mai scoatem la lumină din când în când, cu nostalgia acelor ani frumoși. Și eu mi-am amintit întâmplător zilele acestea de Maggie Reilly și primul gând a fost să o aduc aici, la „provocarea muzicală”. Un prilej să ne mai amintim ce ascultam noi… „pe vremuri”!
      Zile minunate îți doresc și eu, dragă Diana! 🙂

      Apreciază

  7. Nu știam cum o cheamă, dar îi cunoșteam vocea din Moonlight Shadow a lui Oldfield, pe care am savurat-o pe vremuri. 🙂 Și, ascultând restul pieselor, mi-am dat seama că auzisem de multe ori și Follow the Midnight Sun și Everytime We Touch. Fain.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Mă bucur că ți-a plăcut, dragă Cami! „Pe vremea noastră” (am ajuns să spunem așa?) nu eram atât de documentați cu toți artiștii, așa cum avem acum parte de toate informațiile. Dar tot știam despre cei mai importanți și cunoscuți. Și eu am descoperit-o întâmplător pe Maggie Reilly și mi-a plăcut mult muzica ei. Numai bine îți doresc cu tot dragul! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu