Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


La Ocna Sibiului

dav   În imediata apropiere a orașului Sibiu, se găsește un loc foarte interesant, pe care vi-l recomand să-l vizitați, când ajungeți prin zonă, mai ales dacă este vară și vreți să vă răcoriți. Cum noi am ajuns pe la Sibiu în plină arșiță a verii, recomandarea de a ne răcori la Ocna Sibiului ni s-a părut foarte tentantă și nu am regretat deloc. Am ajuns repede acolo și am descoperit încântați că avem de ales dintre multe lacuri cu apă sărată, unde oamenii se bălăceau cu o vădită plăcere. Punctul de atracție maximă era însă lacul cu nămol – loc care a amuzat-o cel mai tare pe Sara, când am intrat și ne-am înămolit ca niște purcei! 😀 Numai că oamenii nu intrau acolo de dragul distracției, ci pentru calitățile incontestabile ale nămolului, pentru tot felul de afecțiuni reumatice și nu numai. Când am ieșit afară, la soare, nămolul a început să se usuce și să ne strângă pielea. În apropiere erau amenajate dușuri cu apă rece și caldă, căci nămolul nu se dădea dus de pe noi așa de ușor. După ce ne-am curățat bine de „aroma de coteț” (cum a zis Sara), am intrat într-unul din lacurile cu apă sărată din apropiere. O apă minunată, teribil de sărată, dar care ne-a dat o stare de relaxare deosebită. Cel mai fain a fost că puteam în voie, fără prea mari talente la înot. Cu adevărat un loc plăcut pentru relaxare, într-o zi de vară. Și, am uitat să vă spun, era foarte multă lume! La ora prânzului, când am făcut eu pozele, cei mai mulți se duseseră la masă.

   Dacă aveți vreodată drum prin zonă, nu ezitați! Un pic de sare nu strică! 😀

sdrCentrul atracției la Ocna Sibiului – lacul cu nămol! :-)

sdr

davLocuri de relaxare… la alegere!

dav

dav

davDacă ar fi fost mai aproape de casă… am fi dat o fugă chiar acum pentru o baie! :-)

davUn dâmb de sare!

digȘi o vale plină de sare, după ce apa s-a evaporat!

*****

Vă doresc un weekend minunat! 🙂



10 răspunsuri la „La Ocna Sibiului”

  1. ce faaaain! noi, in copilarie, mergeam in fiecare duminica de vara, cu bicicletele. 12 km de la Sibiu. Pe vremea aceea nu era nimic amenajat, era totul lasat salbatic, ne intindeam pe o patura, nu erau sezlonguri. Era doar un o pereche de dusuri si o baraca unde se vindeau mici si bauturi racoritoare 😏😊
    La Strand, intrarea era cu bani si apa nu era asa sarata.
    Ce ma bucur ca v-a placut! Sara este o dragalasa, ce remarci simpatice poate sa faca! 😊
    In curand incepe scoala… va diresc un sfarsit de vacanta placut. Numai bine, Alex draga.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Ce frumoase amintiri ne-ai povestit aici. Îmi închipui ce fain era cu bicicleta, în copilărie și apoi o baie bună în apa cea sărată. Mișcare, relaxare și multă voie bună!
      Mulțumim din suflet pentru urare. Emoțiile sunt colosale și pentru noi și pentru Sara! Dar știm că va fi bine și frumos. Voi veni negreșit cu poze de la „eveniment”!
      Numai bine și un weekend cât mai vesel! 🙂

      Apreciază

  2. Cu adevărat tentante sunt lacurile din acea zonă, iar dacă nu ar fi atât de departe, în mod sigur că m-aș duce să beneficiez de calitățile lor. Dar așa, cred că voi alege niște băi din apropiere, cum ar fi la Ocna Șugatag sau Târgu Lăpuș.
    Mi-a plăcut mult expresia Sarei ”Aromă de coteț!” 😀
    Zile pline de încântare vă doresc, dragă Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Ziua bună, dragă Petru! E minunat că ai în apropiere astfel de locuri tămăduitoare. Nu doar relaxare, ci și leacuri naturale pentru problemele de sănătate, căci cine nu are și de-astea? Pentru micuța Sara… totul este prilej de joacă și veselie.
      Mulțumim pentru urare. Zile senine și pline de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. E frumos, e drept. Dar eu merg acolo numai dacă e şi Sara. Că ea e tot farmecul din poze.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Negreșit împreună cu Sara! La „băltoaca cu nămol”!
      Numai bine și o zi frumoasă, dragă Potecuță! 😀

      Apreciat de 1 persoană

  4. Un loc unde mi-as dori tare mult sa ajung in viitorul apropiat. Candva cand sa nu fie chiar „in sezon”, asa mai „extra” ca sa nu fie superaglomerat si sa ma pot bucura de liniste in voie. Si de binefacerile naturii :D.
    Si arata chiar fain – multumesc pentru poze, chiar eram curioasa cum arata, pentru ca tot auzisem vorbindu-se in ultimul timp :P.

    Bafta la scoala Sarei 🙂 !!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sarut mana, draga Rux si multumiri pentru urare. Iti doresc sa ajungi acolo cat mai curand, pentru ca este un loc fain si relaxant, dar si atat de benefic pentru sanatate. Noi vrem sa mai mergem acolo, pt ca ne-am simtit tare bine.
      Toate cele bune iti dorim si zile cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  5. Foarte frumoasa zona! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Un loc de relaxare ce merita vizitat! Iti doresc sa-l vezi! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu