Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Românii chiar au talent!

Toată lumea a auzit de emisiunea care încearcă să promoveze românii cu talent. Chiar dacă unii au doar talentul de… a nu avea niciun talent! Mă rog, fiecare cu talentul lui şi…”încercarea moarte n-are!”.

Am preluat de la Mordechai o leapşă mai specială, despre un român de real talent, pe nume Bogdan Alin Ota, dar care s-a făcut remarcat pe alte meleaguri şi nu în patria natală, unde nimeni nu a auzit de el. În schimb îl apreciază…norvegienii! Important este că talentul său a fost admirat şi că mai sunt şi oameni de valoare, care fac realmente cinste acestui popor. Destul vedem mai mult ştiri despre infractori şi tot felul de nemernici care îşi fac naţia de râs prin faptele lor.

Vă rog să preluaţi, ca pe o leapşă, filmuleţul cu Bogdan pe blogurile voastre. Acest om merită admiraţia noastră! Măcar aşa să-l facem cunoscut. Ascultaţi muzica interpretată (şi compusă) de acest tânăr talentat!



16 răspunsuri la „Românii chiar au talent!”

  1. chiar un talent deosebit!
    nu urmaresc emisiunea la noi, mi se pare prea mult circ.
    buna initiativa voastra, felicitari!

    Apreciază

    1. # Mersi frumos, dar nu am niciun merit. Am preluat ideea de la Mordechai, ca un fel de …leapşă. Pentru că mi-a plăcut mult acest tânăr, cât de frumos cântă. Şi în emisiunea românească au fost câţiva concurenţi de mare talent, dar şi mult circ deşănţat, din păcate. Până la urmă…o mică reflexie a întregii societăţi!
      Numai bine îţi doresc!

      Apreciază

  2. frumoasă iniţiativa. o să mă gândesc cum o aşez la mine pe blog. 😉
    o seară bună să ai.

    Apreciază

    1. # Şi mie mi-a plăcut iniţiativa lui Mordechai. Oamenii cu adevărat talentaţi, merită apreciaţi şi promovaţi. Destul stau în top atâtea mediocrităţi şi non-valori.
      O seară bună şi ţie, dragă Camelia!

      Apreciază

      1. gata, am aşezat-o! dar nu mă pot abţine să nu mă gândesc la aceeaşi emisiune care este şi la noi. eu refuz să mă uit la ea… şi uite că am şi de ce, talentele noastre îs duse ca pescăruşii pe alte mări.

        Apreciază

      2. # Camelia, eu mă uit la emisiune. pentru că, printre „alţii”, mai sunt şi oameni realmente talentaţi, care ar merita o şansă de afirmare. Restul…clovni de tot râsul/plânsul! Trebuie să fie şi d-ăştia! 😀

        Apreciază

  3. Am vazut de dimineata la stiri si imi doream sa ascult in intregime melodia acestui baiat pasionat.Mi-ai facut ziua frumoasa,multumesc,numai bine!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut! Numai bine, dragă Maria!

      Apreciază

  4. da’ chiar ca-i talentat! il ascult acum a doua oara! degeaba, Alex, daca nu poarta fusta scurta si nu da din fund, n-are nicio sansa! 😀

    Apreciază

    1. # Ai dreptate, cu aşa standarde „înalte”, ca pe la noi, e cam greu să răzbeşti pe calea succesului. Dar uite că îl apreciază mai bine…alţii! Noi îi urăm succes! Sigur va fi apreciat acolo, mult mai bine!

      Apreciază

  5. Pur si simplu UAAAAAAAU! Il preiau si eu. 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, OanaClara! 🙂

      Apreciază

  6. Genial …..putin spus.Mi-au dat lacrimile.Am dat replay de 20 de ori .Bineinteles ca merita promovat si il preiau.
    Suntem salvati,atata timp cat inca se mai nasc asemenea talente.Chiar daca pleaca din tara,tot romani se numesc 🙂

    Apreciază

    1. # Bine spus! Si sunt destui romani vrednici de toata lauda si pretuirea. Dar nu stim nimic despre ei! La tv nu mai vedem decat aiuriti si tot felul de nonvalori. De ce ne-ar fi de folos certurile desantate si divorturile unora? Zau asa!
      Numai bine! Mersi pentru vizita!

      Apreciază

  7. La OanaClara am găsit şi despre o româncă foarte talentată, care s-a remarcat cu succes la ediţia concursului din Germania! Iat-o:

    Apreciază

Lasă un comentariu