Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XLI)

Urme prin zăpadă…

    “Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Să aveţi o zi de miercuri cât mai bună!



67 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XLI)”

  1. zapada este cu adevarat frumoasa cand ramane imaculata…
    si ce facea acolo micutul singuratic….el negru…ea alba? 🙂

    Apreciază

    1. # Aşa este, Pandhora, numai că e greu să rămână…”neexplorată” de către copii şi căţei. Micuţul din poză se odihnea după joacă şi l-am surpins într-un mic răgaz.
      Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  2. […] cuvinte si la Clipe de Cluj, abbibal, fosile, Lumea lui Alexandru, SoriN, tu1074 47.206475 27.793472 Like this:LikeOne blogger likes this […]

    Apreciază

  3. frumos surprins! imi si maginez cata joaca si bulgareala a fost pe acolo :)…noapte faina.

    Apreciază

    1. # Sigur ca a fost. Erau atatea urme pin zapada, semn ca multi copii s-au bucurat de frumusetea iernii si de zapada proaspata.
      O zi frumoasa, Geanina! 🙂

      Apreciază

  4. superbe imagini! Doamne cât mi-am dorit – în decembrie, in Muzeul satului din Sibiu – o plimbare cu sania trasa de cal… n-a fost sa fie!
    Ma multumesc acum sa admir fotografiile tale… Ce dragut este si catelul acela…Excelente, toate imaginile!
    Ah, sa nu uit! Stii ce învata prima data un novice venit în creierul muntilor sa petreaca vacanta de iarna? În caz de sete, se poate mânca zapada, niciodata însa cea patata galben! :))
    Happy WW!

    Apreciază

    1. # Ma bucur ca ti-au placut, draga Carmen! Cat am mai asteptat sa surprind in poze frumusetile hibernale. Cu sania…nu m-am dat inca, doar am privit grupurile de copii galagiosi si veseli care savurau o asa plimbare in clinchet frumos de clopotei. Iar catelul…asa serios si cuminte statea el in zapada, ca nu m-am putut ambite sa nu-l pozez.
      Mi-a placut „lectia” cu …mancatul zapezii. Vezi, de-asta preferam in copilarie…turturii de la stresini! Rontaiam la ei pana ce ne durea gatul, dar tare ne mai placea! 🙂
      Iti doresc o zi minunata!

      Apreciază

  5. Toate urmele duc spre …. primăvară.

    Apreciază

    1. # Daaaa, asa este, Abbilbal! Sa vedem cat de lung va fi anul acesta drumul pana la venirea primaverii. Coana iarna a pus serios stapanire peste natura.
      O zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  6. Ce frumoasa este zapada, pacat ca este rece 😦 Frumos peisaj! O zi faina iti doresc!

    Apreciază

    1. # O fi zapada rece, dar oamenii sunt caldurosi, atunci cand se veselesc de frumusetea iernii. Cui ii mai pasa de ger in copilarie, atunci cand stateam pe afara la joaca, cu saniutele?
      O zi frumoasa si voua, Catrinel! 🙂

      Apreciază

  7. las’ ca mai vine o zapda sa acopere urmele

    Apreciază

    1. # Asteptam, asteptam. Acum e vremea ei si nu putem decat sa ne bucuram!
      O zi buna, Elena! 🙂

      Apreciază

  8. Urme şi umbre …
    Frumos, mulţumesc!

    Apreciază

    1. # Cu multa placere, Doru! Ma bucur ca ti-au placut. Doar un mic „strop” din frumusetea iernii.
      Iti doresc o zi minunata! 🙂

      Apreciază

  9. Cred că-i fain cu sania trasă de Cal 😀

    Apreciază

    1. # Sunt sigur ca e frumos. Inca nu am apucat sa fac asa o plimbare.
      Numai bine Zolty. Si multumesc pentru vizita! 🙂

      Apreciază

  10. Urme de pași tăcuți… Ultima imagine e frumoasă… Îi place cățelușului să fie fotografiat…
    Zi de miercuri cu multă căldură!
    Pupici și îmbrățișări magice micuței Sara! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Sara dragă! Căţeluşul se odihnea după o repriză de joacă prin zăpadă. Numai bine îţi dorim şi noi şi….pupicei de la micuţa Sara! 🙂

      Apreciază

  11. Am vazut atatea fotografii de iarna incat m-a luat frigul. Foarte frumoase pozele.

    Apreciază

    1. # Ha, ha! Chiar aşa, Minoki? Păi…le putem admira din casă, de la căldură şi ne trece frigul! 🙂 Numai bine şi…căldură sufletească! Poate trece şi gerul ăsta grozav.

      Apreciază

  12. Votez cu Minoki !!! Ce avurăți frate, nu e destulă iarnă afară ? Ați adus-o și pe bloguri ?! Am ajuns să mă feresc cand deschid alt blog, sa nu dea cu bulgări !:D

    Apreciază

    1. # Ha, ha, doamna Zina! Suntem paşnici, nu dăm cu bulgări! 🙂 Chiar dacă nu îmi place frigul, zăpada îmi aduce aminte de copilărie şi de jocurile ei minunate. Numai bine vă doresc!

      Apreciază

  13. Tare frumoase urme de activitate în zăpadă !
    Foarte frumoase fotografii Alex,felicitări!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos. Mă bucur că ţi-au plăcut. Se vede treaba că a fost o zăpadă mult aşteptată, de-a fost aşa repede luată cu …asalt! 🙂
      Numai bine îţi doresc!

      Apreciază

  14. Avatarul lui romanianstampnews
    romanianstampnews

    Cred că ne mai aşteaptă o tură de zăpadă din acest weekend…
    Sunt tare frumoase fotografiile. N-am mai văzut de mult o sanie trasă de cal, cel puţin aici, în Bucureşti, aşa ceva este un lucru cu adevărat… exotic! 🙂

    Apreciază

    1. # Am auzit şi eu vestea cu noua repriză de …viforeală. Tot ziceam că nu mai vine iarna…Iată că am primit iarnă pe săturate!
      Da, e fain cu sania. Şi n-ar strica să fie şi în Bucureşti sănii cu cai. Sunt atâtea locuri frumoase unde ar merge astfel de plimbări.
      Numai bine, Peter! 🙂

      Apreciază

  15. in pozele tale parca si miroase a iarna, o simt scartaind sub talpi. ma duc mai aproape de foc! 😀

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Red! Este bine să ne bucurăm de toate aceste frumuseţi şi de fiecare zi din viaţa noastră.
      Îţi doresc călduros numai bine! 🙂

      Apreciază

  16. Ce sanie grozava !
    Super plimbarea, cu asa ceva . Dii, calut !!!

    Apreciază

    1. # Dani, încă nu am reuşit plimbarea cu sania, dar nu mă las. N-am mai mers din copilărie cu sania cu cal şi ce fain era…
      Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  17. Cat de minunata e sania .. mi-ar placea o plimbare 🙂

    Apreciază

    1. # Bine ai venit pe aici! Îţi doresc să reuşeşti o plimbare cu sania în această iarnă! 🙂

      Apreciază

  18. Frumoase poze, dar am şi eu o rugăminte. trimite-mi un sac de zăpadă că mi-e dor!…

    Apreciază

    1. # Salutare Pătrăţel! Îţi trimit cu drag şi un …camion de zăpadă. Avem destulă! 🙂 Numai bine!

      Apreciază

  19. […] diverse, gabryelle, rokssana, peter, geanina, meşterul manole, mirela, ştefania, C.L.M., o fată, alex, pishky, cammely, anastasia, alt cer senin, kadia, melly, psi-words, vultureşti, lunabeteluna, […]

    Apreciază

  20. Minunate toate pozele Alex. Ma uitam la sania trasa de cal si ma gandesc ca stapanul lor, le pune la dispozitia copiilor si vizitatorilor parcului, pentru plimbare cu scop distractiv , daca e asa, e geniala ideea domnului. Mi-ar placea mult sa merg si eu cu sania trasa de cal, n-am mai mers cu ea din copilarie.
    Doamne ce mult mai imi placea mie, cand eram copil, sa fac sa fac ingerasi in zapada pufoasa. Tare frumos mai era.
    Acum parca nu mai stim sa ne bucuram, parca nu mai avem timp sa ne bucuram…

    O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Ştefania. Frumoase amintiri din copilărie ne-ai împărtăşit aici. Sunt cele mai frumoase, pentru fiecare, întâmplările din copilărie. O noapte frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  21. Ce simpatic e puiuţul acela mic în zăpadă din ultima fotografie. Sper că nu e prea îngheţat şi că doar se odihneşte după o hârjoneală cu copiii. 🙂

    Apreciază

    1. # Chiar aşa, Carmen, se odihnea după joacă. În ziua când am făcut pozele, erau aşa mulţi câini în parc şi tare se mai jucau prin nămeţi, alături de copii.
      Toate cele bune îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  22. Ha…. nu am mai vazut de foarte mult timp o sanie trasa de cal. Te salut.

    Apreciază

    1. # Şi eu m-am bucurat să o văd. Era plină de copii gălăgioşi, bucuroşi de aşa plimbare faină.
      Îţi doresc mult bine! 🙂

      Apreciază

  23. Cum o fi fost in 1954? :))

    Apreciază

    1. # Am văzut în nişte poze din acea iarnă, troiene de zăpadă cât casa! Avea să vină primăvara şi tot mai erau troiene de zăpadă care nu se topise. Să vedem ce-o să fie acum.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  24. Frumoase imagini! În sfarsit iarna a venit, dar cam grea…

    Apreciază

    1. # Mulţumesc, Marycix. Cu puţină răbdare, o să trecem şi peste această iarnă grea. Deocamdată este vremea ei.
      Numai bine îţi doresc!

      Apreciază

  25. Foarte frumoase pozele si chiar daca iarna este rece , e totusi calda daca stii sa vezi partea frumoasa . Mi-ai facut o pofta acum de ” ingerasi in zapada ” 😀

    Apreciază

    1. # Aşa este, fiecare anotimp ne oferă frumuseţea lui şi trebuie să ne bucurăm de ea. O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  26. […] roman Sursa foto Îi invit la citit și vă invit să-i citiți pe : Adrian Voicu, Alex Mazilu, Alexandru, Alice in WonderNet, Alicee Traveler, Ars aestetica, Aurora Georgescu, Bianca, Carmen, […]

    Apreciază

  27. ah, tocmai am venit de la o tura de deszapezit/tavalit cu cainii nostri prin zapada :D. ma bucur ca un copil, desi stiu ca pentru unii zapada asta e o mare neplacere…

    Apreciază

    1. # Ce frumos! Joaca cu căţeluşii prin zăpadă este tare hazlie, iar lor le place tare mult. Iar deszăpezitul este o activitate tare reconfortantă. Când ninge, este cel mai curat aer.
      O zi frumoasă, Lara! 🙂

      Apreciază

    1. # Sigur că da, fiecare cu „povestea” sa.
      O duminică frumoasă, Bianca! 🙂

      Apreciază

  28. […] Şi parcă pentru a întări spusele mele ( * ), Teo ne scrie o scrisoare despre o frumoasă Poveste parfumată de vis. Gânduri faine am găsit din nou şi la  Călin, Sorin, Petre, Pato, Adela, Cati, Luna pătrată, Aurora, Alexandru… […]

    Apreciază

  29. Realitati , realitati, realitati…
    Frumos surprinse !

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Samsara! Mă bucur că ţi-au plăcut. Să ai o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  30. Superbe peisaje! Ce caluti simpatici!
    Duminica placuta!

    Apreciază

    1. #Mulţumesc frumos, Melly! Mă bucur că ţi-au plăcut. O duminică frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  31. Frumoase peisaje de iarna! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut. Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  32. Frumos ai surprins zăpada şi urmele pe care le păstrează!
    Toţi copiii doresc şi aşteaptă zăpada cu nerăbdare şi mult drag , considerând-o un adevărat paradis pentru joc.
    Adulţii şi-o doresc în vacanţele la munte sau de sărbători. In rest intervin calcule: cât trebuie ca să fie bună pentru agricultură, cât trebuie să nu fie ca să nu perturbe circulaţia… cât şi iar cât… aşa că… Alex, hai să ne dăm demisia din funcţia de adult şi să redevenim copiii şi să nebucurăm ca ei, cu tot sufletul, cu toată fiinţa!

    Apreciază

    1. # Frumos aţi spus, doamna Aurora! Aşa ar trebui să facem şi să retrăim inocenţa copilăriei, bucurându-ne de frumuseţea iernii.
      Vă doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  33. buna seara,

    te rog sa schimbi adresa url-ului din gabitzu.eu in http://razameadesoare.ro

    Multumesc si o seara faina

    Apreciază

  34. cu o saniuta de asta m-as da si eu 🙂

    Apreciază

    1. # Îţi doresc să reuşeşti o astfel de plimbare!
      Mulţumesc de vizită! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu