Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Leapşa

Am primit de la A.Dama această leapşă pentru care îi mulţumesc mult. Sunt onorat că s-a gândit şi la mine. Este mai mult decât interesant să ne gândim la lucrurile care ne plac, care ne umplu viaţa, la care visăm sau fără de care nu am putea trăi. Iar dacă ne încumetăm să vorbim despre ele, nu înseamnă că vrem să ne lăudăm. Vorbim despre noi înşine celor ce vor să ne cunoască, să ne înţeleagă.

1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.

2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.

3. Daţi leapşa /premiul mai departe către 10 bloggeri care vă luminează ziua.

Care sunt cele 10 lucruri care îmi plac? Greu de ales! Sunt mult mai multe decât cele zece pe care le voi amintit mai jos.

  1. Să călătoresc alături de cei dragi, să vizitez locuri frumoase, să admir peisaje, locuri noi.
  2. Să citesc. Ce-ar mai fi viaţa noastră fără cărţi?
  3. Să vizionez filme bune. “Poveşti în imagini” din care putem învăţa multe.
  4. Florile!!! Sunt pasionat de toate florile! Am nevoie de flori!
  5. Fotografia. Am mereu camera foto în buzunar, gata să pozez orice mi se pare interesant.
  6. Să şofez. Mă relaxează mult, îmi place să admir peisajul din mersul maşinii, dar mai mă şi supăr pe cei indisciplinaţi în trafic.
  7. Mâncarea bună. Recunosc că sunt gurmand!
  8. Muzica! Oare ar putea să treacă o zi fără să ascultăm sau să fredonăm măcar o melodie?
  9. Răsăritul de soare. Este un miracol care te lasă fără cuvinte.
  10. Animăluţele, fiinţe minunate, fără de care viaţa noastră ar fi tare searbădă. Momentan nu am decât…9 câini!

Iar dacă ar fi să le rezum pe cele de mai sus, le-aş cuprinde pe toate în ce-a de 11-a:

  • Iubirea celor dragi. Să fiu iubit şi să dăruiesc la rândul meu iubire. Fără iubire viaţa nu are niciun sens! (I Corinteni cap.13)

Transmit cu drag mai departe leapşa către BlackCat, Lia, Adrian, Mihaela, Mirabilissemper, Catrinel, Elisa, Mirela, Theodora şi Rodica.

Tuturor le dăruiesc cu drag două melodii atât de dragi sufletului meu. Sper să vă placă!



2 răspunsuri la „Leapşa”

  1. De indata ce voi avea timp o voi prelua.Mersi ca te-ai gandit la mine:)

    Apreciază

    1. Cu plăcere Catrinel! Numai bine!

      Apreciază

Lasă un comentariu