Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Miercurea fără cuvinte (CCCXCVI)

Tot de-ale iernii…

1.

dav

dig

dav

dav

dav

dav

dig

dav

10.Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Să aveți o zi minunată! 🙂



17 răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte (CCCXCVI)”

  1. Iarna este, fara tagada, o mare artista, cam dura ce-i drept, dar si cu o mare delicatete atunci cand vrea sa fie pe placul oamenilor!
    Alex, ai „prins-o” in momente de mare frumos!
    O zi minunata sa ai!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna pentru cuvintele frumoase! Am încercat să prind câte ceva din frumusețea iernii.
      Numai bine și zile pline de bucurii! 🙂

      Apreciază

    1. # Mulțumesc mult. O zi frumoasă!

      PS. Din păcate, nu pot să comentez pe blogul tău, platforma Blogspot face multe figuri pe câteva bloguri. Pur și simplu nu mă pot loga la comentarii!! Îmi pare rău…

      Apreciază

    1. # O, da! Are farmecul ei, chiar dacă nu prea ne dăm în vânt după partea cu frigul și viscolele…
      Numai bine și zile frumoase, dragă Potecuță! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. iarna e intr-adevar o craiasa. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # He, he, ce frumos i-ai spus: „Crăiasă”! Așa, ca-n poveștile copilăriei.
      O zi minunată! 🙂

      Apreciază

  3. Cristalele de gheață sunt pur și simplu frumoase, cea de-a doua imagine este preferata mea 🙂
    Săptămână liniștită!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Daaa, iarna este o mare „artistă”. Gheața și zăpada sunt adesea… opere de artă!
      Nu ai bine și zile frumoase, Maria! 🙂

      PS. Îmi pare rău că nu pot să postez comentarii pe blogul tău. Blogspot nu mă lasă, pe câteva bloguri…

      Apreciază

  4. wow, zapada, gheata, frunze de ghiocei… toate de-a valma, o iarna buclucasa ☺ Cea mai tare imagine mi se pare cea cu autoturismul cu turturi ☺
    Ma bucur ca ai reusit sa comentezi pe blogul meu – se pare ca blogspotul te place iar ☺
    Happy WW, Alex draga! Ganduri bune din Bavaria alba!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Chiar și aceea cu mașina cu țurțuri, pe care nu m-am putut abține să o pozez, pentru că arăta fain.
      Nu știu ce se întâmplă cu cei de la Blogspot, dar am aceleași probleme pe multe bloguri, unde comentam cu drag, de ani de zile. Ieri am încercat mai multe comentarii la tine. Văd că apare numai unul!!?? E ceva ciudat acolo. Știu că au o secțiune cu întrebări, pentru problemele care apar pe blog, dar eu nu am putut să le scriu, pentru că nu am blogul pe Blogspot.
      Numai bine și zile minunate, dragă Carmen! 🙂

      Apreciază

  5. Excelente imaginile! Toate! Masina cu turturi e si simpatica, iar foto 5 ma duce cu gandul la… prajituri! 🙂 Doi imi place cel mai mult.
    Vorba lui Nichita Stanescu: „Esti atat de frumoasa, iarnă”. 🙂
    Multumesc, Alex draga. Iti doresc sa ai si tu o zi minunata! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Diana! Mă bucur din suflet că ți-au plăcut pozele postate de mine. Am cules câte ceva din frumusețile din jur. M-am bucurat că l-am găsit și pe Nichita, ca să ne bucure și mai mult sufletul.
      Toate cele bune îți doresc cu drag și zile fericite! 🙂

      Apreciază

  6. Frumoase imagini ! 🙂
    De unde se vede că :
    -” IARNA nu-i ca VARA”
    ” Doamne, Dumnezeule ” !!! 🙂 😦 🙂
    La Mulți Ani ,de Ziua UNIRII de la 24 ianuarie 1859 ! 🙂

    Alioșa ! 🙂

    Apreciază

    1. # Ziua bună și La mulți ani de ziua Unirii! Numai bine să dea Dumnezeu la țara noastră și la toți românii de pretutindeni. Și să fim mai uniți sufletește!
      Numai bine și gânduri bune de la Târgoviște! 🙂

      Apreciază

  7. Bijuterii hibernale cu variațiuni în fiecare sezon, pe care numai imortalizându-le în fotografii le putem păstra în amintire. Iarna își va încheia spectacolul, dar noi vom putea admira aceste opere și în mijlocul fierbinte a verii. Toată admirația pentru frumusețile oferite!
    O zi mirifică îți doresc, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu